וינשטיין הודיע לאדלשטיין: אגיש כתב אישום נגד זועבי

היועה"מ לממשלה, יהודה וינשטיין, הודיע ליו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, כי בכוונתו להגיש כתב אישום נגד חה"כ חנין זועבי על העלבת עובד ציבור. זועבי: "התבטאויות לא נאותות אינן דרכי" (חדשות, פוליטי)

"לא הסגנון שלי". חה"כ חנין זועבי (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, הודיע היום (שני) ליו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, כי בכוונתו להגיש כתב אישום נגד חברת הכנסת חנין זועבי.

וינשטיין הודיע כי כתב האישום נגד זועבי יוגש בהתאם להסדר הטיעון שנחתם בין הצדדים.

על פי ההסדר, זועבי תודיע כי היא מוותרת על כל טענה לחסינות או כל טענה אחרת נגד הגשת כתב האישום לפי חוק חסינות חברי הכנסת, זכויותיהם וחובותיהם, ולאחר הגשת כתב האישום תודה במיוחס לה ותורשע.

כמו כן, העבירה ח"כ זועבי, בהתאם להסדר, התנצלות בחתימתה, בה היא כותבת כי "לגבי האירוע בבית משפט השלום בנצרת, ציינתי בחקירתי, בתקשורת וכן בתצהירי שהוגש במסגרת הליך פסילת מועמדותי מלהשתתף בבחירות לכנסת העשרים, כי ההתבטאויות שלי היו על רקע המעצרים הקשים, נאמרו מתוך סערת רגשות בלבד, וכי ההתבטאויות האלו אינן מייצגות את הסגנון שלי או את דרכי, ולא התכוונתי לפגוע באדם כלשהו".

"אני מצטערת על אמירת הדברים ומתנצלת בפני כל מי שנפגע", מוסיפה זועבי במכתב ההתנצלות, "אירוע זה הוא מבחינתי חריג כי התבטאויות לא נאותות אינן דרכי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר