משדר ביטחון

נתניהו על החקירה הצפויה: "צפירת הרגעה לחייטים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שעל פי הפרסומים חקירתו הקרובה במשטרה תעסוק בחשד לקבלת מתנות אסורות מכמה אנשי עסקים, אומר הבוקר כי הוא "מציע לאופוזיציה להירגע " (פוליטי בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו, הבוקר (צילום: Alex Kolomoisky, פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת שרי הליכוד לחקירת המשטרה שצפויה להיפתח נגדו והעובדה שככל הנראה הוא יצטרך להיחקר באזהרה כבר בשבוע הקרוב.

נתניהו עקץ את אנשי האופוזיציה ואמר: "מציע לאופוזיציה להירגע ולשלוח צפירת הרגעה לחייטים", כשהוא מכוון לקולות הצהלה מכיוון גורמים אופוזיציוניים לו בפוליטיקה ובתקשורת, שכבר מדמיינים את היום בו יודח נתניהו מתפקידו הרם.

כזכור, נתניהו חשוד בקבלת מתנות אסורות מאיש עסקים ישראלי ואיש עסקים מחו"ל. אתמול דווח ב'חדשות 2' כי המיליארד רון לאודר, מקורבו לשעבר של נתניהו ומי שמחזיק בין היתר בחלק מהשליטה בחברת בערוץ 10, העיד בשבועות האחרונים בפרשת השחיתות החדשה הנחקרת במשטרה ונוגעת לטובות הנאה שקיבל לכאורה ראש הממשלה.

עוד דווח, כי היועמ"ש אביחי מנדלבליט נפגש עם נתניהו כבר לפני כשבועיים ובפגישה שהייתה ב"אווירה קשה" הוא עדכן אותו כי אישר לפתוח בחקירה פלילית נגדו, וכי חוקרי המשטרה יתאמו עמו חקירה באזהרה בימים הקרובים.

במשטרה מנסים זה כמה ימים למצוא מועד בו יוכלו לחקור את נתניהו, את החקירה הראשונה והמשמעותית, בה יציגו בפניו את החשדות נגדו. בשל החשיבות של החקירה הראשונה, במשטרה מעוניינים לחקור את ראש הממשלה במשך 4 שעות.

אך נכון להבוקר, טרם נקבע מועד לחקירה. עם זאת, במשטרה מעריכים כי החקירה הראשונה תתקיים השבוע.


מלשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר בתגובה: "כל הפרשיות כביכול התבררו כעורבא פרח וכך יהיה גם לגבי הטענות המתפרסמות בתקשורת כעת. אנו חוזרים ואומרים: לא יהיה כלום - כי אין כלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר