שמאל מול ימין

קליש על המאבק בסגנית הערביה: 'הכל בגלל ג'ובים'

ראש עיריית חיפה עינת קליש רותם, שנאלצה לסגת ממינוי היו"ר הלאומן של סיעת חד"ש, לא מתכוונת לוותר על מינוי שהירה שלבי מאותה הסיעה, ותוקפת את מאבק הימין (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
זעאתרה ושלבי (צילום: מתוך 'חד"ש' בפייסבוק)

הסערה סביב מינוי סגן ראש עיריית חיפה מטעם סיעת חד"ש לא שוככת, גם לאחר הודעת רג'א זעאתרה כי הוא "מוותר" על מינויו לתפקיד, וראש העיר עינת קליש רותם תוקפת בענין את נציגי הימין שלדבריה פועלים בענין בגלל שכועסים ש"לא קיבלו ג'ובים".

כזכור, המאבק בכוונת ראש העיר עינת קליש רותם למנות את זעאתרה הגיע עד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שניסה להתקשר אליה בענין בעת ששהתה בחופשה, זאת לאחר שאמירותיו הלאומניות מהעבר עלו כעת שוב לכותרות.

זעאתרה טען אז כי חמאס וחיזבאללה הם ארגונים לגיטימיים, הביע הזדהות עם משטר אסד בסוריה ואף נטען כי בהזדמנות אחרות אמר שהארגון הרצחני דאע"ש פעל "בהשראת התנועה הציונית".

הלחץ הציבורי עזה כזכור את שלו, ובתום שיחה בין קליש לזעאתרה בו היא נתנה לו להבין כי כדאי שיוותר מעצמו על המינוי לסגנה, הוא אכן עשה כך.

ראש העיר קליש, בעת ישיבת המועצה האחרונה (צילום: מתוך דף הפייסבוק הרשמי)

אלא שבכך לא הסתיימה הפרשה: גם כלפי שהירה שלבי, נציגת חד"ש שאמורה כעת להתמנות לתפקיד סגן רה"ע חיפה במקום עמיתה זעאתרה, נטען כי עודדה בעבר בפייסבוק את תושבי עזה "להילחם בטנקים עם אבנים". שרת התרבותך מירי רגב הצטרפה למאבק במינויה, וקראה לראש העיר קליש לבטל גם אותו.

לדברים הגיבה ראש העיר, שכתבה בפוסט שפרסמה: "המגזר הערבי היה במשך ההיסטוריה - ויישאר גם בתקופתנו - חלק מהנהגת חיפה. המלחמה האישית נגד זעתרה הסתיימה. לא אתן שנציגי הליכוד המקומיים, שכועסים על כי לא קיבלו ג'ובים, ינהלו מלחמה נגד האוכלוסייה הערבית בחיפה"...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר