בליכוד לועגים

איוב קרא טוען: האזינו לטלפון שלי ושל רה"מ

לאחר פרסום הקלטות השיחות בינו לבין ראש הממשלה, שר התקשורת לשעבר איוב קרא טוען כי האזינו לשיחות שלו, בליכוד לעגו ורמזו כי הוא זה שהקליט את השיחות (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
איוב קרא (צילום: Marc Israel Sellem/POOL)

לאחר פרסום הקלטות השיחות בינו לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר התקשורת לשעבר איוב קרא טוען כי האזינו לשיחות שלו ושל רה"מ, בליכוד לעגו ורמזו כי הוא המקליט.

קרא כתב בחשבון הטוויטר שלו: "מעצם ההאזנה על קווי הטלפון שלי ושל רוה"מ נודף ריח רע ומגמתי לפגוע בי בראש הממשלה בליכוד ובשלטון המחנה הלאומי ואת זה לא ארשה".

לדבריו: "אם לא יובהר מיד כיצד הודלפו הציטוטים לתקשורת אפנה למשטרת ישראל לפתוח בחקירה פלילית לגלות את המדליף מכיוון שזו חלק מפגיעה בפרטיות האסורה על פי חוק.עשיתי את תפקידי בצורה הישרה הנכונה ההגונה והמכובדת ביותר, לא אתן לפגוע על חשבוני ברוה"מ הטוב ביותר שהיה ל גם אם ישנה מחלוקת ביננו".

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, הגיב לו: "נשמה זה לא אתה הקלטת?", וצירף סמייל של צחוק מתפרץ. דוברו של ראש הממשלה, יונתן אוריך, הגיב לו בחיוך: "זה הרובוט".

כזכור, בהקלטות שפורסמו אמש בחדשות 13, משנת 2017, נשמע נתניהו זועם על קרא, לאחר שהתפרסם כי שיתף פעולה עם שרת המשפטים איילת שקד. הוא צעק עליו: "איוב, אתה השתגעת?!".

כעסו של ראש הממשלה התעורר בשל אי הצלחת שר התקשורת להסדיר את רישיון שידור החדשות לערוץ 20 הימני, ביטול זכייתו במכרז להפעלת ערוץ הכנסת, רצונו בפיזור מועצת הכבלים והלווין והפרסום ב'דה מרקר' שהעניק גם לשרת המשפטים דאז איילת שקד את הקרדיט למהלך מסוים לטובת ערוץ 20.

וכך זה נשמע:
נתניהו: אני קורא בדה מרקר
קרא: כן...
נתניהו: אתה קראת את דה מרקר?
קרא: כן..כן... אני אחרי שיצאתי מאצלך, שאלתי את איילת שקד אם אני יכול לעשות הסתייגות...
נתניהו: תגיד לי, אתה השתגעת? "איוב ושקד"?
קרא: לא...
נתניהו: זה מה שהציל את ערוץ 20?
קרא: אבל אני רוצה שהיא תעביר לי את החוק מהר...
נתניהו: איוב, אתה השתגעת? הם מעכבים את זה. מי עושה את הדבר הזה? מי עשה את זה? מי יזם את זה?
קרא: אבל זה שלנו
נתניהו: סליחה? שקד שלנו?!
קרא: לא! החוק שלנו, היא לא שייכת לו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר