שנאת הבכיר הפלסטיני

ג'יבריל רג'וב: "אינשאללה ביבי יהיה בצינוק במעשיהו"

ג'יבריל רג'וב, בכיר הרשות הפלסטינית, הביע את איבתו היוקדת לראש הממשלה בנימין נתניהו, ולא חסך מילים קשות גם מיועציו היהודים של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
דבריו של רג'וב (צילום: ישראל כהן בטוויטר / Tomer Neuberg, Flash90)

בכיר הרשות הפלסטינית ג'יבריל רג'וב אירח אתמול בלשכתו שברמאללה אנשי תקשורת ישראלים, ובמדבריו בפניהם הפגין את שנאתו לראש הממשלה בנימין נתניהו וליועצים היהודים המקיפים את נשיא ארה"ב דונלד טראמפ.

עוד טרם המפגש עם אנשי התקשורת והתרבות הישראלים, שארגנו אנשי 'יוזמת ז'נבה', אמר רג'וב לעיתונאי החרדי ישראל כהן: "ביבי בקרוב אינשאללה יהיה ב'מעשיהו', יהיה בצינוק".

בדבריו בפני הנוכחים, בשיחה הרשמית, התייחס רג'וב לדברי ג'ארד קושנר, חתנו ויועצו של טראמפ, כי "אם הפלסטינים לא יכירו בחלק שלהם ב'עסקה', ישראל לא צריכה להכיר במדינת פלסטין".

"אנחנו לא צריכים לא את קושנר, לא את פרידמן, לא את הבריונים שלכם ולא את כל מי שלא מכיר בעצם קיומנו", זעם הבכיר הפלסטיני. "אין לנו מקום אחר, דגל לבן לא תראו ואני ממליץ לכם לשנות את ה'קסטה' ולהכיר בעובדות בשטח".

"עזבו אתכם ממה שפרידמן וקושנר אומרים; הם לא יכתיבו לנו את השיגעון והטירוף שלהם", סיים רגוב בזעם את דבריו בצפגש, שזכה להדים רבים גם ברשתות החברתיות הפלסטיניות.

(מתוך הערוץ הפלסטיני הפופולרי شهاب)

כזכור, רג'וב הינו כיום יו"ר התאחדות הכדורגל הפלסטינית, וככזה חולל לפני כשנתיים מהומה כשלחץ - בהצלחה - על נבחרת ארגנטינה בכדורגל לבטל את הגעתה למשחק הידידות ישראל-ארגנטינה, אך תלונה שהגישה נגדו על כך ישראל לפיפ"א הובילה להשעייתו מהארגון העולמי, תוך מתן קנס בסך 20,000 פרנק שווייצרי.

לתודעה הישראלית הוא פרץ, לאחר ששוחרר מהכלא בגין זריקת רימון על חיילי צה"ל, בעת שמונה לחבר בכיר בארגון הפת"ח ולראש 'הביטחון המסכל' הפלסטיני ביהודה ושמרון.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר