חוזרת לימין

אורלי לוי: "לתת לנתניהו להרכיב ממשלה"

יו"ר 'גשר' ח"כ אורלי לוי אבקסיס הודיעה הבוקר (ראשון) על חזרתה לגוש הימין ותמיכתה בראש הממשלה בנימין נתניהו להרכבת הממשלה ותקפה את יו"ר כחול לבן בני גנץ (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Gili Yaari / Flash90)

יו"ר 'גשר' ח"כ אורלי לוי אבקסיס הודיעה הבוקר (ראשון) על הצטרפותה לגוש הימין ותמיכתה בראש הממשלה בנימין נתניהו להרכבת הממשלה.

"פנייתו של גנץ לנשיא המדינה להארכת המנדט היא הודאה בחוסר יכולתו להרכיב ממשלה", כתבה אורלי לוי, "היא נועדה להרוויח זמן כאמצעי להפעלת לחץ במו"מ התקוע. לחץ שתכליתו לסחוט מן הצד שכנגד עוד ויתורים ועוד מוקדי כוח פוליטיים - זאת בנוסף לרוטציה ולייצוג הפריטטי המנוגדים לכל פרופורציה הגיונית במצב נורמלי".

לדבריה, "המו"מ שהתחיל מתוך דאגה כביכול מסכנת הקורונה הפך לתעתוע פוליטי מוזר המלווה באיומים על ראש הממשלה: אם לא תענה לדרישתנו, נגיש לכנסת הצעות חוק שיפסלו אותך באופן פרסונלי מלכהן".

אורלי לוי הוסיפה וכתבה כי "מדהים לשמוע מוסר סלקטיבי שכזה מפיהם של אלה שהבטיחו פוליטיקה נקייה. במצב שנוצר יש רק דרך אחת לצאת מן המבוך, והיא להכיר בעובדות: 1. הליכוד היא המפלגה הגדולה בכנסת; 2. רה"מ נתמך ע"י הבלוק הפוליטי הגדול בכנסת: 59 חברי כנסת; 3. גם במצב שנוצר הממשלה מתפקדת, אפשר וניתן לבקר אותה, אבל היא עדיין מתפקדת ולא מתפרקת; 4. מהסיבות האלו יש לתת לרה"מ את המנדט כי בואו נודה, רק לו הסיכוי להרכיב ממשלה".

כזכור, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, פנה אמש (מוצ"ש) ללשכתו של בני גנץ, כדי לקיים פגישה ביניהם במעון רה"מ, ובין צוותי המשא ומתן - כך נמסר מפי גורמים בליכוד. בנוסף נמסר כי הפנייה התבצעה "מתוך רצון טוב ואחריות לאומית להקמת ממשלת אחדות בהקדם האפשרי".

מפלגת כחול לבן מסרה כי לא תנהל את המגעים להקמת ממשלה באמצעי התקשורת. במפלגה ציינו כי יפעלו בערוצים רשמיים בלבד. "נמשיך במאמצים להקים ממשלת חירום ואחדות שתטפל במשבר הקורונה על השלכותיו הרפואיות, הכלכליות והחברתיות, תשמור על שלטון החוק ותמנע בחירות רביעיות", אמרו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר