אחרי נאום בנט

ראש המל"ל ייפגש עם מקבילו האמריקני

ראש המל"ל אייל חולתא ומקבילו האמריקני ג'ייק סילבן ייפגשו בשבוע הבא בוושינגטון בתוך מסגרת מפגש הפורום הישראלי-אמריקאי לעניין האסטרגיות אל מול איראן (מדיני)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
חולתא (צילום: משרד החוץ של ארה"ב)

הבית הלבן הודיע היום (רביעי) כי ראש המועצה לביטחון לאומי האמריקני, ג'ייק סאליבן ייועד בשבוע הבא עם ראש המל"ל אייל חולתא.

הפגישה בין השניים תיערך ברקע המפגש של פורום ישראלי אמריקני לניהול אסטרטגיות מול האיומים שמציבה איראן.

השניים נפגשים לאחר נאומו של ראש הממשלה נפתלי בנט בעצרת הכללית של האו"ם בה אמר כי "רק השנה, איראן החלה להפעיל יחידת טרור קטלנית חדשה - נחילים של כטב"מים קטלניים חמושים בנשקים קטלניים שיכולים לתקוף כל מקום ובכל זמן. הם מתכננים לכסות את שמי המזרח התיכון באמצעות הכוח הקטלני הזה".

ראש הממשלה שלח איום ברור לטהרן: "יש ראיות שמוכיחות בבירור את כוונתה של איראן לייצור נשק גרעיני באתרים סודיים בטורקוזאבאד, טהראן ומריבאן, אבל מתעלמים מהן. תוכנית הגרעין של איראן הגיעה לקו פרשת מים וכמותה גם הסובלנות שלנו. מילים לא עוצרות את סיבוב הצנטריפוגות".

בנט הוסיף עקיצה למנהיגי העולם: "יש את אלה בעולם שנדמה כי הם רואים את חתירתה של איראן לנשק גרעיני כמציאות בלתי נמנעת, או שפשוט נמאס להם לשמוע על זה. לישראל אין את המותרות הזו. אנחנו לא נתעייף. אנחנו לא נאפשר לאיראן להשיג נשק גרעיני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר