בנאום לבכירי המוסד

בנט: הסכם הגרעין עם אירן לא מחייב אותנו

ראש הממשלה, נפתלי בנט, השתתף באירוע לפיתוח טכנולוגיות מתקדמות וחדשנות במוסד ונאם שם על המצב הביטחוני ונושא שיחות הגרעין והמלחמה באוקראינה (מדיני)

(צילום: איתי בן און, לע"מ)

ראש הממשלה, נפתלי בנט, השתתף באירוע לפיתוח טכנולוגיות מתקדמות וחדשנות במוסד ונאם שם על המצב הביטחוני ונושא שיחות הגרעין עם איראן וגם על המלחמה באוקראינה.

על שיחות הגרעין בווינה אמר רה"מ: "אנחנו מתקרבים לרגע האמת, אנחנו במאני טיים. מבחינתנו - אין דבר כזה SUNSET (שקיעה). השמש לא תשקע על ביטחון ישראל ועל שלומם של אזרחיה".

בנט הבהיר כי מבחינתה של ישראל, "ההסכם לא מחייב אותנו, והמועד שמתיר לאיראן בעוד שנתיים וחצי להרכיב אין ספור צנטריפוגות - ודאי לא מחייב אותנו".

בנט לא הצליח להתאפק ועקץ את נתניהו, "תראו - יום אחד, אנחנו נצטרך לשאול את עצמנו איך קרה שמדינת ישראל, ועם כל הדיבורים והמשאבים העצומים שהוקצו לנושא בעשור האחרון, מוצאת את עצמה במצב שבו היכולות האיראניות בתחום הגרעין מתקדמות כל-כך. אבל זה לא הזמן לדבר על הירושה שקיבלנו, זה הזמן לפעול כדי שהמצב יהיה אחר. מבחינתי, אתם, יחד עם צה"ל כמובן - הכתובת. המשימה - עליכם", אמר בנט.

ראש הממשלה התייחס גם למצב באוקראינה ורוסיה ואמר: "מדינת ישראל נקטה מהרגע הראשון קו מדוד ואחראי, שמאפשר לנו לא רק לשמור על האינטרסים שלנו, אלא גם להועיל. להיות גורם אמין, אחד הבודדים, שיכול לתקשר באופן בלתי אמצעי עם שני הצדדים, ולסייע היכן שנתבקש. ואנחנו אכן מסייעים, בשקט".

בנט חשף כי "רק הבוקר שלחנו שלושה מטוסים מלאים בסיוע הומנטרי, בעיקר תרופות, ואנחנו נשלח עוד, כמה שיהיה צריך. אנחנו גם נערכים לסייע הומנטרית בשטח, וכמובן להקל על עליית יהודים, מכל המקומות הרלוונטיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר