מכחיש שניסה לערוק

אחרי שהודח, הח"כ לשעבר תוקף: "הייתי בהלם, נפגעתי"

אחרי הדחתו של חבר הכנסת לשעבר יום טוב כלפון בהוראת ראש הממשלה בנט, כלפון התייחס בריאיונות שונים להדחתו מהכנסת ואמר כי נפגע מבנט, ומנסה לא לקחת לפן האישי (פוליטי, ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

אחרי שסמוך לכניסת השבת הוחלט ב'ימינה' על הדחת חבר הכנסת יום טוב כלפון מחשש שיעקוב לשורות האופוזיציה, הח"כ המודח התייחס בריאיון להדחתו המפתיעה.

בריאיון שהעניק לעמית סגל, אמר כלפון כי ההדחה שלו באה בגלל עידית סילמן ואמר כי "בנט היום ראש ממשלה גם בזכות העבודה שלי".

עוד אמר כי "לא ציפיתי לזה, נכנסתי לכנסת לפני כמעט שנה. באתי לתת את כל כולי למשימה אבל זה נעצר לצערנו. הופתעתי בשיחה עם רה"מ בנט, כי יש לנו הרבה פגישות אחרות שגרתיות. הוא אמר לי שאני עוזב ושמתן כהנא צריך לחזור לכנסת כדי לייצב את הקואליציה, ולכן אני אוטומטית יוצא כי אני אחרון ברשימה".

"הייתי בהלם. ניסיתי להבין מאיפה זה בא. ניסיתי לבדוק האם יש סיבה אחרת שאיני יודע עליה" בהמשך דבריו אמר כלפון כי נפגע מההחלטה של בנט: "הוא אמר לי שלא, ושלפי מפת המודיעין אני האחרון שיכול להיות מועמד לעריקה. אני הולך יחד עם בנט הרבה שנים. ואני מאמין בערכים של חברות ודרך משותפת. עד היום כל העניין הזה לא ברור לי, אבל נפגעתי. אי אפשר שלא".

עוד אמר כלפון כי בנט הבהיר לו כי לא מדובר בעניין אישי, "אני משתדל שלא להפוך את הדברים לאישיים, זו הרעה הכי גדולה של הפוליטיקה הישראלית. אני הבאתי איתי מגזר שהביא לא מעט קולות, העולים מצרפת. אם נפתלי בנט היום ראש ממשלה, זה בין היתר בזכות העבודה שלי ובזכות המצביעים שאני הבאתי. אם אני יוצא זה אומר שאוכלוסייה שלמה מאבדת את הנציג שלה".

בהמשך סימן את האשמה שבגללה לדעתו מצא את עצמו מחוץ לכנסת: "אני מחוץ לכנסת בעיקר בגלל עידית סילמן. היא הלכה איתנו כברת דרך, החליטה על סמך נימוקים שעד היום אני לא מבין, כי החמץ זה עניין של לפני שנתיים. דבר לא השתנה. חבל, כי יש פה מדינה לנהל, ויש לנו את עם ישראל לעבוד בשבילו ודי לחשוב רק על עצמינו ולפעול לטובת העם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר