קמפיין על חשבון השבת

מרב מיכאלי הכריזה רשמית: "הרכבת הקלה - תפעל בשבת"

שרת התחבורה מרב מיכאלי הכריזה הערב כי הרכבת הקלה החדשה בגוש דן תפעל בשבת, הכרזה המעוררת תהיה על הכוונות ערב בחירות (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

יו"ר מפלגת 'העבודה' מרב מיכאלי הכריזה הערב (מוצ"ש) כי תפעיל את הרכבת הקלה בגוש דן גם בשבת, זאת בצל הבחירות הקרבות.

"אני שמחה להודיע שהחל מעוד שנה הרכבת הקלה בתל אביב והסביבה תפעל גם בשבת. זאת החלטה שלי עם כל המשמעויות שהובאו לפניי - וככה זה הולך להיות" אמרה מיכאלי בתכנית 'פגוש את העיתנות'.

בהמשך טענה כי זהו לא מהלך הקשור לקמפיין הבחירות ואמרה כי "זה לא קשור לבחירות בכלל, זה נמצא בהסכם הקואליציוני שלי מול יאיר לפיד, זה נמצא בעבודה שעשיתי מול משרד התחבורה כל השנה, זה נמצא בכל ישיבת סיעה בכל שבוע. רציתי לשמור על הקואליציה ולכן לא עשיתי את זה בשנה וחצי האחרונה, עכשיו אין קואליציה לשמור עליה.

יש חובה אזרחית לציבור הישראלי, אף ממשלה לא תיקח עכשיו אחורה שום החלטה בנושא תחבורה ציבורית בשבת כי זה פוגע בהכי חלשים וחלשות".

בהמשך דבריה תקפה את יו"ר ש"ס דרעי ואמרה "אם אריה דרעי כל כך מודאג מחילול שבת, למה צריך לכפות את אי החילול השבת רק על השכבות המוחלשות והמוחלשים ביותר? למה דרעי לא דרש מאף אחת מהממשלות שצי הרכב הממשלתי לא ייסעו בשבת? למה רק הפריווילגים והפריוולגיות ייסעו בשבת? אני אומרת שקיבלתי החלטה ודואגת שבעוד שנה הרכבת הקלה תיסע בשבת – אני אומרת זאת בוודאות".

בתגובה לדברים אמר יו"ר דגל התורה ח"כ גפני: "מרב מיכאלי נמצאת במצב נואש בסקרים ולוקחת את נושא השבת כבת ערובה לגחמותיה, בתקוה שזה יחזק אותה. השבת תדרוש את עלבונה ואני מקוה שהיא לא תיבחר לכנסת הבאה."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר