עד המדינה הביך

ראש השב"כ "טמבל וחוצפן": הקלטות שרה נתניהו נחשפות

פחות משבועיים לפני הבחירות, בחדשות 13 פרסמו הקלטות משיחה של שרה נתניהו עם עד המדינה ניר חפץ, על ראש המוסד לשער (פוליטי אנשים)

יוני גבאי | כיכר השבת |
שרה נתניהו (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

הקלטה של שרה נתניהו, בה היא מדברת בגנותו של ראש השב"כ לשעבר יובל דסקין, נחשפה הערב (רביעי) במהדורה המרכזית של חדשות 13, לקראת שידור הסרט בתכנית 'המקור' על עד המדינה ניר חפץ.

בהקלטה, מתקופת כהונתו של בעלה בנימין נתניהו כראש הממשלה, הנוגעת לסוגיית אבטחת דירתם הפרטית של בני הזוג נתניהו ברחוב עזה בירושלים, נשמעת שרה כשהיא מכנה את ראש השב"כ דיסרין "טמבל" ו"חוצפן" בשיחה עם ניר חפץ. את עבודת השב"כ היא מכנה "כסת"ח".

בנוסף, מספר חפץ בראיון לרביב דרוקר על מעורבות הולכת וגוברת של יאיר נתניהו בניהול ענייני המדינה. "יש תהליך של התחזקות של יאיר נתניהו בסביבה. הוא מצהיר באופן מפורש שאביו איש חלש. ושהוא מתכוון להקדיש את השנים הקרובות 'כדי להשגיח על אבא שלי שלא יעשה שטויות'".

חפץ הוסף וסיפר על מעורבותו של יאיר נתניהו במשבר המגנומטרים בקיץ 2017. "נתניהו יצא שלוש פעמים במהלך דיון בטחוני ארוך מאוד, קיבל שיחות טלפון מיאיר נתניהו. דרש שאם מורידים בכל זאת את המגנומטרים מהכניסה להר הבית, אז שיורידו גם את את המגנומטרים שבודקים את היהודים שנכנסים לכותל המערבי".

בליכוד הגיבו לפרסום הדברים: "הקלטות סתר מוטות ערוכות ומגמתיות של גורמים שעויינים את ראש הממשלה לשעבר נתניהו ומשפחתו. כל מה שנאמר על שרה ויאיר נתניהו הם שקרים, ולא סתם שקרים אלא שקרים ממוחזרים ומרושעים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר