סערה בטוויטר

'וי כחול'? זה המחיר שיגבה הבעלים החדשים - אילון מאסק

פחות משבוע אחרי שהעביר את חברת 'טוויטר' לידיו, האדם העשיר בעולם, אילון מאסק, החליט לגבות תשלום על ה'וי' הנכסף (עולם, דיגיטל)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

הבעלים החדש של טוויטר, אילון מאסק, הודיע הערב (שלישי) כי ידרוש תשלום של 8$ בכל חודש עבור ה'וי הכחול', המאשר חשבונות מאומתים לגורמים בכירים.

כזכור, בסוף השבוע האחרון, השלים איל ההון אילון מאסק את רכישת הרשת החברתית - טוויטר, תמורת 44 מיליארד דולר, וכבר בשבוע הראשון, הוא מעוניין לבצע שינויים.

על פי כל התקשורת בארה"ב, השינוי הראשון שמאסק רוצה לחולל, נוגע ל'וי כחול' - שהפך בשנים האחרונות לסימן של חשבון מאומת עבור סלבריטאים, עיתונאים ופוליטיקאים - והוא רוצה לגבות על כך תשלום חודשי של כעשרים דולרים לכל חודש.

מאסק מתכנן לעלות את שירות הפרימיום שנקרא "Twitter Blue" מ-5 דולר ל-20 דולר בחודש, וכך מי שיש לו 'וי כחול' - ויהיה מוכן לשלם תשלום חודשי, יזכה גם בשירותים של השירות.

על פי הדיווחים, התכנון של מאסק הוא שמי שלא יסכים לשלם עבור שירות הפרימיום, יאבד את הוי הכחול בחשבונו אחרי 90 יום.

מאסק, כך על פי הדיווחים, אף כינס את עובדי טוויטר האחראים על מנויי הפרימיום, והבהיר להם כי אם לא יפתחו את המהלך תוך שבוע, הם יפוטרו ב-7 בנובמבר.

המיליארדר עצמו לא הגיב לדיווחים השונים בכלי התקשורת, אך כתב אמש בחשבונו בטוויטר כי "כל תהליך האימות עובר עדכון משמעותי עכשיו".

יצוין, כי כיום שירות "Twitter Blue" מאפשר למשתמשים לשלם כדי להסיר פרסומות וציוצים מקודמים, וכן המנויים יכולים לערוך ציוצים אחרי שפרסמו אותם. יש לציין כי בשלב הזה השירות זמין רק בארה"ב ובעוד מקומות, אך בישראל השירות עדיין לא קיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר