"יכולה להסיר חסינות"

מתיחות בצמרת 'הליכוד': פיצוץ בין עוזרו של נתניהו לח"כית

חודשים אחרי הדיווח על התקרית בה ננעלה חברת הכנסת דיסטל-אטבריאן במרפסת, בסביבת היועץ הקרוב לנתניהו קוראים להסרת חסינות (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

המתיחות בין חברי כנסת במפלגת 'הליכוד' ליועציו של ראש הממשלה הנכנס נתניהו נמשכת: מוקדם יותר היום (ראשון) דווח כי בליכוד מעריכים כי הרקע להחלטה המפתיעה הוא מה שתואר בתקשורת כעימות אלים במהלך הקמפיין, שבעיצומו יועצי נתניהו נעלו את דיסטל-אטבריאן במרפסת של מצודת זאב בתום ויכוח על ניהול מסע הבחירות.

מאוחר יותר תקפה חברת הכנסת אטבריאן את ראש הלשכה של נתניהו, צחי ברוורמן, וכתבה: "הבוקר בן כספית חזר בשנית על כך ששברתי אגרטל במהלך תקרית המרפסת. אז עם כל הכבוד לצחי ברוורמן העוזר של ראש הממשלה נתניהו, זה שהחליט לפתוח חזית מול נשות הליכוד ולהדליף ללא הרף לכספית נגדנו - לא שברתי שום אגרטל. כספית חייב לבדוק את המקורות שלו יותר טוב."

בתגובה, הפרשן הפוליטי עמית סגל פרסם כי "בסביבתו של ראש הסגל צחי ברוורמן קוראים לכל מי שמשמיץ אותו בשקרים להסיר חסינות ולקבל תביעה."

'תקרית המרפסת' היא תקרית בה יונתן אוריך, דוברו של יו"ר הליכוד נתניהו נעל את חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן במהלך ויכוח בין השניים.

הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל כותב: "רק להבהיר עד כמה זה חריג - בעוד נתניהו הפציר בטלי גוטליב לקבל תפקיד סגנית שר, הרי שלדיסטל-אטבריאן, שקיבלה קולות רבים הרבה יותר וזו לה הכהונה השנייה, אמר נתניהו שישתדל אך אינו מבטיח למנותה לסגנית שר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר