מסית נגד החרדים

יאיר גולן קורא למרד אזרחים רחב היקף: "ממשלת זדון ורשע"

מי שכיהן בעבר כסגן הרמטכ"ל מסית נגד החרדים: "עושים ככל העולה על רוחם בכספי המיסים שלנו", וקורא למרי אזרחי רחב היקף במדינה (פוליטי)

יאיר גולן (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

חבר הכנסת לשעבר ממרצ יאיר גולן תקף היום (שלישי) במילים קשות את ממשלת נתניהו הנכנסת, כינה אותה "ממשלת זדון ורשע" וקרא לציבור להוביל "מרי אזרחי רחב היקף". דבריו עוררו בין היתר גם ביקורת בקרב הציבור.

"חברות וחברים, כנגד ממשלת הזדון והרשע יש רק דרך אחת - מרי אזרחי רחב היקף", כתב בציוץ בטוויטר מי שכיהן כסגן הרמטכ"ל לשעבר.

"הרס מערכת המשפט, מינויים פוליטיים ללא הגבלה, הרשאה לחרדים לעשות ככל העולה על רוחם בכספי המיסים שלנו...למה שנסכים, למה שנקבל את זה על הראש שלנו, על הכיס שלנו, על החיים שלנו? לעולם לא נסכים".

הוא הוסיף: "ממחר בבוקר מחליפים דיסקט. לא עוד הפגנות מנומסות במוצ"ש, לא עוד פוסטים נמלצים לעת ערב, ולא לקינה בכי ונהי. רק מעשים. רק תוצאות".

גולן פירט וקרא לציבור להתקומם: "עסקים יושבתו, שירותים יושבתו, דרכים יחסמו, והמתיימר לשלוט באמצעות מושחתים, נהנתנים, קיצוניים וחשוכים יגלה שהעם הוא הריבון, אנחנו הריבון, ואנחנו נקבע את גורלה של המדינה שלנו. הכוח לעם, וזה לא יקרה ללא מאבק נחוש ואמיץ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר