"שמחה להכניס את חברתי"

החוק הנורבגי: קטי שטרית חוזרת לכנסת - שרת התחבורה התפטרה

שטרית שהוצבה בבחירות לכנסת ה-25 במקום ה-39, תחזור לכהן כחברת כנסת מטעם הליכוד לאחר הפסקה קצרה של מספר חודשים. גם אושר שקלים, הממוקם במקום ה-38, ייכנס לכנסת לאחר ששר החוץ אלי כהן הגיש גם הוא את התפטרותו (פוליטי)

איצלה כץ | כיכר השבת |
ח"כית חדשה-ישנה. שטרית ורגב (צילום: דוברות השרה)

לאחר סאגה ארוכה, חברת הכנסת לשעבר מטעם הליכוד - קטי שטרית, תחזור השבוע לכנסת לאחר הפסקה בת מספר חודשים. שטרית, שכיהנה בכנסת ה-24, נבחרה בבחירות המקדימות לרשימת הליכוד (פריימריז) במקום שנחשב לא ריאלי, אך בעקבות החוק הנורבגי, היא תוכל לחזור לכנסת.

חברת הכנסת שפינתה לה את מקומה היא שרת התחבורה מירי רגב שאמרה כי היא "שמחה להכניס את חברתי קטי שטרית לכנסת".

רגב בהצהרה משותפת עם קטי שטרית (דוברות השרה)

רגב הוסיפה: "קטי שטרית הייתה ותמשיך להיות פרלמנטרית מצוינת שפועלת ומקדמת סוגיות חברתיות חשובות במדינת ישראל ואני בטוחה שהיא תמשיך לעשות ולהשפיע בכנסת ישראל. אני עומדת בראש משרד כלכלי חברתי גדול שהעשייה בו היא סביב השעון ואני מחויבת לאתגרים והמשימות התחבורתיים העומדים בפנינו".

רגב קראה לחבריה השרים בליכוד ללכת בעקבותיה ולממש את החוק הנורבגי: "אני קוראת לחברי השרים לממש את החוק הנורווגי ולאפשר לשאר החברים ברשימה להיכנס לכנסת".

גם אושר שקלים, שהתמודד בבחירות המקדימות לרשימת הליכוד מטעם מחוז תל אביב בליכוד, יושבע השבוע לכנסת. שקלים, שהוצב במקום ה-38 ברשימת הליכוד לכנסת ה-25, יוכל להיכנס לכנסת בעקבות התפטרותו של שר החוץ מטעם הליכוד אלי כהן, שמימש את החוק הנורווגי במקביל לשרת התחבורה רגב. כהן ורגב הגישו מוקדם יותר היום (שני) את מכתב ההתפטרות מהכנסת ליו"ר הכנסת אלי אוחנה מהליכוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר