עימות חריף בוועדה

השר יעקב מרגי תקף את מרב מיכאלי: "את עושה פוליטיקה מרצח נשים, חצופה"

עימות חריף בין שר הרווחה יעקב מרגי לח"כ מרב מיכאלי בוועדה לקידום מעמד האישה: ‏"את עושה פוליטיקה מרצח נשים, חצופה, תכבדי את עצמך, אני זועק זעקה" | צפו (פוליטי)

(צילום: ערוץ כנסת)

הוועדה לקידום מעמד האישה בראשות ח"כ פנינה תמנו שטה קיימה הבוקר (שני) דיון חירום בעקבות העלייה המדאיגה במספר מקרי הרצח של נשים בתקופה האחרונה.

בדיון לקח חלק שר הרווחה והביטחון החברתי יעקב מרגי, שהתעמת עם יו"ר מפלגת 'העבודה' ח"כ מרב מיכאלי, ותקף אותה בחריפות.

במהלך הדיון התייחס שר הרווחה והביטחון החברתי יעקב מרגי לתכנית הטיפול בגברים אלימים שאושרה בכנסת הקודמת ואמר: "האישה והמשפחה הם הקורבן וכיום כולם משלמים מחיר חוץ מהגבר. אני מחויב להוציא את התכנית לפועל. כיום יש קושי אמיתי לאייש תקנים בכל מקצועות הרווחה. כדי ליישם את התכנית צריך 40 עו"סים. אם לא אקבל מענה מהאוצר לתגמול ראוי ואדע שאני יכול לאייש את התקנים האלה, עם כל הצער אני אוציא את התכנית למיקור חוץ".

בתגובה לדברים ביקשה יו"ר הוועדה ח"כ תמנו שטה מהמשרד לבחון שוב את האפשרות לאייש את תקני התכנית במסגרת תקנים קבועים של עובדי מדינה, וזאת מבלי לעכב את יישום התכנית. ח"כ מרב מיכאלי הביעה גם היא התנגדות להפרטת התכנית ואמרה: "במקום לתקן את המערכות שסירסתם לדורותיהן תוציאו את זה עכשיו החוצה כעניין עסקי למרבה במחיר. כדאי לחשוב על פטנט אחר".

במהלך הדיון התפתח עימות רחיף בין השר מרגי לח"כ מרב מיכאלי, כשזו התפרצה במהלך דבריו על המענים בטענה שהממשלה 'ייבשה וחירבה' את השירותים החברתיים במשך עשרות שנים. השר מרגי השיב לה: "אני בא בידיים נקיות ואת עושה פוליטיקה על רצח נשים. חצופה, תכבדי את עצמך, אני זועק זעקה, את מביאה לי פוליטיקה, את לא מתביישת?".

בתגובה אמרה ח"כ מיכאלי: "רצח נשים זה פוליטיקה ממדרגה ראשונה. ממשלה שלא מוכנה להכיר בשוויון נשים שלא תתפלא שנרצחות אצלה יותר נשים".

בהתייחס לעימות ולסוגיות פוליטיות אחרות שעלו במהלך הדיון אמרה ח"כ תמנו שטה: "לא אאפשר לקחת את הנושא הזה לשדה הפוליטיקה. הנשים והמשפחות זכאים שנעשה פה עבודה נקייה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר