שר הפנים ל"כיכר השבת":

"הפיגוע מוכיח שוב שהפת"ח אינו חפץ בשום תהליך מדיני"

"לא נעבור לסדר היום. הפיגוע הקשה והמזעזע מוכיח שוב כי הפת"ח לא חפץ בשום תהליך מדיני" - כך אומר סגן ראש-הממשלה ושר הפנים אלי ישי עם צאת השבת, בשיחה עם "כיכר השבת" ● ראש-הממשלה נתניהו מתח ביקורת על הפלסטינים: "חברה שמתירה הסתה, מביאה לרצח ילדים" (פוליטי-מדיני)

כתבי "כיכר השבת" | כיכר השבת |
ח"כ מיכאל בן ארי (פלאש 90)

באיתמר מתקשים לעכל את הטבח הנורא, ונערכים לקראת מסע הלוויה מטלטל שצפוי להערך מחר.

בינתיים, במערכת הפוליטית שיגרו עם צאת השבת תגובות קשות בעקבות הפיגוע.

הרב הראשי לישראל, הרב יונה מצגר הגיב: "לב מי לא ירעד למשמע בשורת האיוב? בני העוולה אשר ניצלו ברשעות את יום השבת הקדוש בכדי לרצוח עוללים באכזריות - לא יינקו".

לדברי הרב מצגר, "המנהיגים הרוחניים ואנשי הדת המסיתים, נושאים אף הם באחריות".

"לא נעבור לסדר היום. הפיגוע הקשה והמזעזע מוכיח שוב כי הפת"ח לא חפץ בשום תהליך מדיני" - כך אומר סגן ראש-הממשלה ושר הפנים אלי ישי ל"כיכר השבת".

ראש-הממשלה, בנימין נתניהו, קיים הלילה מסיבת עיתונאים מיוחדת בעקבות הטבח. "אני דורש גינוי תקיף מהרשות הפלסטינית. אני מאוכזב מהאמירות המגומגמות, ככה לא נלחמים בטרור. אני מציע שתראו כיצד הגיבו ראשי ממשלה בישראל, אבל לא היה מקרה כזה. מקרה כזה של כניסה לבית ושיסוף גרונות, דבר כזה מחייב גינוי וחד משמעי, וזה מחייב משהו נוסף, זה מחייב את הפסקת ההסתה", אמר נתניהו.

"אני דורש מהם להפסיק את ההסתה, יום יום במסגדים, באמצעי התקשורת. להפסיק את כפל הלשון. הרשות מדברת שלום כלפי חוץ אבל מובילה הסתה כלפי פנים. הגיע הזמן שיפסיקו את ההסתה".

בן ארי דורש "תג מחיר"

ראשי שדולת א"י בכנסת, חברי הכנסת זאב אלקין ואריה אלדד הגיבו: "הטבח המזעזע בחודש אדר מסיר את המסכות מעל פרצופם הרצחני האמיתי של הפלסטינים.

"התרענו מפני הסרת המחסומים, ולא טעינו. משר הביטחון אנו דורשים לדאוג לביטחון המתיישבים במקום לירות עליהם כדורי פלסטיק.

"מראש הממשלה אנו דורשים תגובה ציונית הולמת לרצח ולטרור: אישור מיידי של תכניות המתאר והבניה באיתמר ובישובים נוספים ביו"ש, והבהרה שכל תכנית מדינית שיזום תביא בחשבון את רצחנותם של הפלשתינים ואת חובת הממשלה להגן על אזרחיה מפניהם".

ח"כ מיכאל בן ארי הגיב: "על הממשלה לבצע תג מחיר ולגרש את תושבי הכפר ממנו יצאו הרוצחים. יש להחריב את הכפר, ולבנות במקום דיור לזוגות צעירים, יוצאי צבא".

לדברי בן ארי, "זו הדרך היחידה למנוע פעולות פרטיות של יהודים שצה"ל עסוק כל-כך במניעתן עד שזונחים את הטיפול בטרור ושולחים את כוחות הבטחון להתנכל ליהודים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר