התבטאות מפתיעה

השר ישי רומז על תקיפת הכור באיראן: "זה מדיר שינה מעיני"

יומיים אחרי ש'ידיעות אחרונות' חשף כי נתניהו וברק סגרו על תקיפה אפשרית באיראן, יו"ר ש"ס השר אלי ישי, רומז על הפעולה נגד הכור הגרעיני באיראן ואומר: "הפעולה הזו מדירה שינה מעיני". בשבועות האחרונים, ראש-הממשלה ושר הביטחון שוחחו מספר פעמים עם הגר"ע יוסף. וגם: תיעוד מהכור (מדיני)

ניצן ארליך | כיכר השבת |

יומיים אחרי שנחום ברנע חשף ב'ידיעות אחרונות' כי ראש-הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון אהוד ברק סגרו על תקיפה בכור האטומי באיראן, ללא התייעצות עם שרי הממשלה וללא דיון ציבורי - יו"ר ש"ס ושר הפנים אלי ישי מתבטא בפעם הראשונה על הסוגיה הרגישה.

"התקיפה הזו היא מורכבת ומסובכת, ועדיף שלא לדבר על כמה היא מסובכת ומורכבת", אמר השר ישי החבר בפורום 'השמינייה'. "הפעולה הזו מדירה שינה מעיני", צוטט ישי בערוץ 2.

ישי אמר את הדברים במהלך נאום שנשא במלון 'כינר' שבצפון, שם התכנסו פעילי ש"ס. במהלך נאומו, סיפר ישי לפעילים על הארסנל שנמצא בידי החמאס, החיבאללה והסורים. "תארו לכם (שנותקף) מצפון, מדרום ומהמרכז. יש להם טילים קצרי טווח וארוכי טווח - להערכתנו כמאה אלף טילים ורקטות".

דבר נוסף שניתן לתהות לגביו, הן הפגישות הליליות התכופות שמקיימים ראש-הממשלה נתניהו ושר הביטחון ברק עם מרן הגר"ע יוסף. בסופה של הפגישה האחרונה שקיים נתניהו עם הרב יוסף, לפני יותר משבוע, נאמר כי ראש הממשלה הודה לרב על תמיכתו בעסקת שליט. האם הם דיברו גם על תקיפה אפשרית באירן? כנראה שלעולם לא נדע.

לפני מספר חודשים חשף 'אל ג'זירה' תיעוד בלעדי מהנעשה בכור האטומי. 'כיכר השבת' מגיש את הוידאו המלא לצפייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר