'נתיב אקספרס': הנחה לבני ישיבה

אחרי שורת תקלות עם ציבור הנוסעים החרדי, חברת "נתיב אקספרס" מנסה להתקרב לאוכלוסייה החרדית. החברה החליטה להעניק הנחה של 50 אחוז לתלמידי הישיבות (רכב, תחבורה ציבורית)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: נתי שוחט / פלאש 90)

אחרי שורת תקלות חמורות עם ציבור הנוסעים החרדי, חברת "נתיב אקספרס" מנסה להתקרב לאוכלוסייה החרדית ובהחלטה שהתקבלה בישיבה שהתקיימה בין מנהלי החברה לחבר הכנסת ישראל אייכלר, הוחלט כי כל תלמיד ישיבה שיביא אישור לימודים, יזכה לקבל "כרטיס תלמיד" המזכה אותו בהנחה של 50% בכל הקווים של החברה בצפון.

ההטבה תינתן החל מהשבוע לכל תלמיד ישיבה שיגיע אל משרדי החברה. החברה המדוברת זכתה בעבר בזיכיון בקווי התחבורה מירושלים ומבני ברק אל עבר ערי הצפון מירון וצפת.

אחרי שהצדדים דנו בהיערכות לתקופת החגים, קבל ח"כ אייכלר על העומסים שהיו מאז ל"ג בעומר בקווי התחבורה של החברה. תלונות שפורסמו ב"כיכר השבת", ובחברה הפיקו לקחים בעקבות כך. אייכלר טען כי היו כמה מקרים בהם עמדו מאות איש בתחנות האוטובוס והחברה לא הצליחה לספק מענה הולם.

מנהלי החברה הודו כי בהתחלה אכן היו קשיים תפעוליים וכי הם הפיקו לקחים. לדבריהם, היום הם מעמידים לרשות הציבור כמות אוטובוסים מספקת שיוכלו לתת מענה בעת הצורך. אנשי החברה אמרו כי הם כבר למדו את לוח השנה החרדי על בוריו.

ח"כ ישראל אייכלר עם מנהלי החברה

במהלך הדיון מנהלי החברה קבלו על כך שבשביל לתגבר את האוטובוסים באופן בהול וללא כל תכנון, כמו באירועים של הלוויה או באירוע שמחה, הם צריכים לעבור מסכת ביורוקרטית - הכוללת אישורים שונים ממשרד התחבורה, כל זאת 72 שעות לפני המועד, כך שאם יש מידע על אירוע כלשהו, שמחה, הלוויה, או התארגנות של נסיעה תוך כמה שעות, קשה מאד לקבל אישור מיידי לאספקת אוטובוסים מיידית.

אייכלר השיב כי כבר פנה אל שר התחבורה, ישראל כץ, ומנכ"ל משרדו, והביע תקוה לייעול המערכת, באופן שיאפשר ניידות אוטובוסים על ידי קבלת אישורים בזמן אמת, בלי ביורוקרטיה המקשה על ציבור הנוסעים. "בכל מקרה אסור שהנוסע יסבול בגלל בעיות ארגון וביורוקרטיה. מי שאחראי על מיכל הדלק והאוויר בצמיגי האוטובוס נושא באחריות לקליטת כל הנוסעים בתחנות, בלי להשאיר אף אחד למטה. מנהלי תחבורה אחראים גם בעניין ההמתנות בתחנות ובעיות התגבורים הנדרשים בכל עת ובכל זמן". אמר אייכלר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר