זו לא מתיחה: בפורים ´איצקוביץ´ בכל מקום

262 שליחי חב"ד בישראל מכינים השנה לעשרים וארבע השעות של פורים מתחמים מיוחדים בהם תתקיים מידי שעה קריאת מגילה בפורים מסביב לשעון, בכל שעה עגולה, שבאה לתת שירות ומענה נוח ומתאים לכל תושבי העיר גם אלו שאינם שומרי תורה ומצוות לעת עתה

ניצן ארליך | כיכר השבת |
קריאת מגילה (חב"ד)

אם בכל ימות השנה נהנים תושבי בני ברק מהפריבילגיה למצוא מניין כמעט בכל שעה משעות היממה בשטיבל המפורסם של איצקוביץ, הרי שבפורים הקרוב קריאת מגילה גם באמצע הלילה, או חמש דקות לפני השקיעה תהיה מנת חלקם של כל תושבי ארץ הקודש הודות לצעירי חב"ד.

262 שליחי חב"ד בישראל מכינים השנה לעשרים וארבע השעות של פורים מתחמים מיוחדים בהם תתקיים מידי שעה קריאת מגילה בפורים מסביב לשעון, בכל שעה עגולה, שבאה לתת שירות ומענה נוח ומתאים לכל תושבי העיר גם אלו שאינם שומרי תורה ומצוות לעת עתה.

יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף אהרונוב: "הצורך נולד לאחר ששליחי חב"ד שמעו מאנשים רבים על הבעיה שקריאת המגילה בבית הכנסת בצורה חד-פעמית ובשעה ספציפית, איננה נותנת פיתרון לאימהות עם ילדים, לאנשים שעובדים במשמרות, או למי שיש להם מחויבויות קודמות שרוצים גם הם לזכות במצות קריאת המגילה ולהרגיש את פורים".

"לפני חמש שנים התחלנו עם הפרויקט, והוספנו מידי שנה כמה "קריאות" נוספות. ההיענות הייתה מדהימה - בכל שעות היום פשוט לא היה מקום להיכנס לבתי חב"ד. בשנה שעברה קיבלו השליחים בחדרה באמצע הלילה טלפון בהול מאישה שילדה את בנה במחלקת יולדות וביקשה מאיתנו בכל לשון של בקשה לעשות מאמץ ולהגיע לקרוא לה ולתינוק בן השעתיים את מגילת אסתר, כיון שהיא רוצה להודות לאלוקים על כך שהלידה עברה בשלום.

"השנה הקמנו במרכזי הערים מתחם מיוחד שיהיה נגיש ונוח לכולם והוספנו עוד קריאות כך שממש מ'סביב לשעון' יוכל כל אחד למצוא את הזמן הנוח לו לבוא ולשמוע מגילה כשרה ובאווירה פורימית, גם אם נתקע בפקק או שהילד נדנד בבית ולא איפשר לאימא לצאת לבית-הכנסת'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות