בואו להתפנק

אחרי הפסח: זה הזמן לארוחה בשרית מפנקת במסעדת 'אנטריקוט' החדשה בירושלים

מסעדת אנטריקוט היא לא רק אוכל, היא מסעדה גדולה שמספרת את הסיפור הירושלמי, את הסיפור של אוכל ארץ ישראלי שמוכן עם המון אהבה, של מגוון טעמים בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית ראשון לציון הגרש"מ עמאר רבה של ירושלים (אוכל)

מסעדת אנטריקוט בירושלים (צילום: מאור מויאל)

אחרי פסח הגיע וזה בדיוק הזמן המתאים לפנק את עצמכם את המשפחה את החברים, בארוחה בשרית איכותית ויוקרתית במסעדת אנטריקוט החדשה. מסעדת הבשרים הגדולה בירושלים שמציעה לכם את התפריט הבשרי המגוון ביותר והאיכותי ביותר בכשרות המהודרת ביותר של בד"ץ העדה החרדית ושל ראשון לציון הגרש"מ עמאר רבה של ירושלים. החמץ של המסעדה נמכר למהדרין מן המהדרין על פי ועל ידי רבני בד"ץ העדה החרדית.

אין דבר יותר מתאים מלילה של אביב בירושלים, לארוחה בשרית של מיטב הבשרים האיכותיים, שמוגשים לכם עם תוספות משובחות בשירות מושלם, באווירה מקסימה, במסעדה רחבת ידיים. תרשו לעצמכם את הפינוק הזה ותוכלו לטעום את המנות שזכו לשבחים של השפים הטובים בישראל.

(מאור מויאל)

מאות מטרים רבועים מעוצבים בסגנון חדשני עם אווירה ירושלמית, עומדים לרשות הסועדים במסעדה. חגיגה מושלמת של טעמים. הטעמים המוכרים של אנטריקוט לצד טעמים חדשים. מנות ותיקות לצד מנות חדשות.

מסעדת אנטריקוט היא לא רק אוכל, היא מסעדה גדולה שמספרת את הסיפור הירושלמי, את הסיפור של אוכל ארץ ישראלי שמוכן עם המון אהבה, של מגוון טעמים בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית ראשון לציון הגרש"מ עמאר רבה של יירושלים. ואתם מוזמנים לפנק את עצמכם בארוחה בשרית של אחרי פסח, בצהרים או בערב, עם הילדים או עם החברים. עם סיבה למסיבה, או סתם פינוק של ארוחה טובה.

(מאור מויאל)

במסעדת אנטריקוט תוכלו לא רק לפנק את עצמכם בארוחה טובה, אלא גם לערוך את האירוע הבא שלכם במסעדה. מתחם מיוחד במסעדה מיועד לאירועים. בר מצווה, ברית, שבע ברכות וכל אירוע משפחתי שתרצו לעשות.

(מאור מויאל)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר