קיץ בשרי בבוצ'רי

קיץ של מבצעים בקצביות בוצ'רי עם חבילות מנגל מושלמות

הקיץ הגיע ואתו האירוח המשפחתי, היציאה לעל האש משפחתי, והשאלה שתמיד מתחילים אתה כל אירוח טוב או העל האש טוב, איפה אפשר להשיג את הבשרים האיכותיים ביותר במחירים הטובים ביותר. הקיץ הזה יש לכם תשובה. רשת קצביות בוצ'רי, רשת קצביות למהדרין מן המהדרין! (צרכנות)

קיץ של מבצעים בקצביות בוצ'רי (צילום: באדיבות המצלם)

הקיץ הגיע ואתו האירוח המשפחתי, היציאה לעל האש משפחתי, והשאלה שתמיד מתחילים אתה כל אירוח טוב או העל האש טוב, איפה אפשר להשיג את הבשרים האיכותיים ביותר במחירים הטובים ביותר. הקיץ הזה יש לכם תשובה. רשת קצביות בוצ'רי, רשת קצביות למהדרין מן המהדרין!

הרשת מציעה לכם את חבילת המנגל המושלמת במחירים הטובים ביותר! החבילה שכוללת את כל הבשר שאתם צריכים למנגל שלכם. חבילת המנגל מוצעת בחבילות של חמישה ועשרה סועדים במחירים הטובים ביותר והבשר האיכותי ביותר!

קיץ של מבצעים בקצביות בוצ'רי (באדיבות המצלם)

למשל: ערכה למנגל – ל- 5 אנשים הכל כלול

קבב, מרגז, צ'וריסוס אנטריקוט טרי, צלעות טלה המבורגר, כנפיים רק ב 399 שקלים!

כל מוצרי בוצ'רי עומדים בכשרות המהודרות של בד"ץ בני ציון בראשון הגאון הגדול רבי בן ציון מוצפי שליט"א ובפיקוח של הרב יורם בן סעדון שליט"א.

בסיור שקיים לאחרונה רבה של נתיבות הרב פנחס כהן, במשחטה שבכשרות בד"ץ בני ציון, אמר הרב כי 'כשרות בד"ץ 'בני ציון' היא למהדרין מן המהדרין' רבה של נתיבות ציין ציין שראה בעיניו את הכללים וההידורים מבוצעים הלכה למעשה בכל השלבים של השחיטה, הבדיקה, וכל התהליך של הכשרת הבשר עד לאריזתו בפיקוח על כל שלב ושלב שיעשה בהתאם להוראות המחמירות של הבד"ץ ובפיקוח הדוק של המשגיחים השוחטים והבודקים שכולם יראי שמים, וכולם מקפידים על כל ההוראות ומיישמים אותם בשטח ודואגים שהבשר יהיה כשר למהדרין מן המהדרין.

את החבילה המשולמת למנגל שלכם, ניתן להשיג בסניפי בוצ'רי

ירושלים: רחוב השישה עשר 2 פסגת זאב.הר נוף ברחוב חי טָיֵיבּ 15

ובצפת בדרך השוקלד 2 בית הפסנתר

למשלוח עד הבית חייגו: 02-5365355

קיץ של מבצעים בקצביות בוצ'רי (באדיבות המצלם)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר