בשורה משמחת

גרים בביתר וחובבים בשר איכותי ומשובח? מותג הבשר "וול דאן" מגיע לעיר

מהפכה בתחום הקולינארי בביתר עילית: רשת הקצביות המובילה "וול דאן" תשיק במהלך השבועות הקרובים סניף חדש בעיר • מדובר בבשורה אדירה לחובבי הבשר היוקרתי והמשובח לצד מקפידי הכשרות ברמה הגבוהה ביותר של בד"צ העדה החרדית • כל הפרטים (צרכנות)

אילוסטרציה (צילום: באדיבות המצלם)

רשת קצביות "וול דאן" עתידה להשיק בשבועות הקרובים את הסניף החדש והיוקרתי שלה בעיר ביתר עילית החרדית, דבר שכבר כעת הפך לשיחת היום בעיר כאשר עד עתה נאלצו תושבי העיר להרחיק לערים אחרות בכדי ליהנות מהקצביות המשובחות ווהאיכותיות של "וול דאן" הידועות בטיב איכות הבשר והדגים.

קצביית "וול דאן" הפכה במרוצת השנים לרשת קצביות יוקרתית במיוחד. לרשת קיימים סניפים מרכזיים בערים: ירושלים, בית שמש וצפת כאשר כבר בקרוב ייפתחו סניפים נוספים בעיר בני ברק ובביתר עילית.

מדובר ללא ספק בבשורה אדירה לחובבי הבשר היוקרתי והמשובח ולמקפידי הכשרות הטובה ביותר, בד"צ העדה החרדית. רשת הקצביות מתהדרת גם במחלקות נפרדות שם נמכרים בשרים משובחים במיוחד מבית "בוצ'רי" בכשרות "בני ציון" הנחשבת לכשרות מהודרת במיוחד לבני עדות המזרח, העומדת בפיקוחו התמידי של הגאון רבי בן ציון מוצפי

הייחודיות של מותג "וול דאן" של האחים אסרף, להם ניסיון רב שנים בתחום הקולינארי, מסתכמת בשלושה עקרונות שהאחים אסרף יעתיקו לכל הסניפים אשר הם מתעדים לפתוח כמו גם הסניף היוקרתי שייפתח כבר בקרוב בעיר ביתר עילית. במותג יקפידו בראש ובראשונה על כשרות ברמה הכי גבוהה, כאשר בעבר דרישות כשרות המהדרין היותה מחסום בעשיית בשר טעים ומנות גורמה, אך האחים אסרף הפכו את המשוואה ויצרו בשרים איכותיים גם בכשרות הכי מהודרת שיש.

העיקרון השני הוא האיכות. מותג "וול דאן" שם דגש עיקרי על איכות הבשר והם לא מתפשרים בכך: הם יודעים שהמחיר שהם ישלמו יהיה גבוה יותר בשל כך - אבל חשוב להם שהלקוחות יקבלו את האיכות הכי גבוהה שקיימת בשוק.

העיקרון השלישי הוא הניקיון. כל לקוח שנכנס לקצביות של "וול דאן" מופתע לגלות כי המקום לא נודף ריח חריף של שיירי עופות ובשר שהורגלנו אליו באיטלזים השונים. ב'וול דאן' מתהדרים בריח נקי ועשיר לצד ניקיון מבריק במיוחד עד כדי כך שלפעמים ניתן לחשוב שנכנסים לבית מרקחת ולא לקצביית בשרים. ניקיון ואסתטיקה הם עקרונות שהאחים אסרף לא מוותרים עליהם.

ברשת הקצביות "וול דאן" מספרים על ביקוש יוצא דופן לבשר איכותי ומשובח. "הסניף שלנו בהר חוצבים בירושלים הפך למקום הומה אדם, בפרט בסופי השבוע ובערבי חגים. הציבור מצביע ברגליים ומעוניין ליהנות גם מבשר איכותי ומשובח וגם מכשרות מהודרת של בד"צ העדה החרדית".

עוד מספרים בהנהלה, "הביקוש העצום גרם לנו לפתוח סניפים נוספים במהלך השנים האחרונות כמו בירושלים, בית שמש וצפת, אך הביקוש לא מרפה לרגע, להיפך, הוא רק הולך וגובר. בעקבות כך החלטנו להקים סניף נוסף בעיר ביתר עילית, וכבר כעת אנו שומעים את קוצר הרוח של הציבור שממתין בכיליון עיניים לרגע הפתיחה".

הבשורה הזו עם שלושת העקרונות הללו מגיעים כבר בקרוב לעיר ביתר עילית ובקרב התושבים שוררת התרגשות גדולה לקראת טקס הפתיחה. אם ניתן לסכם זאת במילה אחת: בשורה קולינארית אדירה מגיעה לביתר עילית, לכם נשאר רק להמתין.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר