"מיידוף החרדי" נעצר

כשהוא אזוק ברגליו, הופיע וינשטיין בפני בית-המשפט

אליהו וינשטיין, איש עסקים חרדי תושב ליקווד שנעצר אתמול בחשד להונאה במאות מיליונים, הגיע אתמול לבית-המשפט לדיון בהארכת מעצרו כשהוא אזוק ברגליו. פרקליטיו יבקשו לשחררו בערבות במהלך השבוע הבא. פרשנים משפטיים: "הראיות נגדו חד משמעיות". המשך הדיווחים על הפרשה המסעירה (ארה"ב)

אברהם הלוי וגלובס | כיכר השבת |

הקהילה החרדית ברחבי העולם סוערת מאז אתמול, בעקבות מעצרו של אליהו וינשטיין, איש עסקים חרדי תושב ליקווד בחשד להונאת פונזי.

על-פי החשד, קורבנותיו של ויינשטיין, רובם ככולם, היו חברי הקהילה החרדית בארבע מדינות בארה"ב ובישראל, לפי אישומים שהוגשו. ויינשטיין, 35, הציג את עצמו בפני הקורבנות כמשקיע נדל"ן ומכר נכסים רבים שלמעשה לא היו בבעלותו באמצעות מסמכים שקריים ומזוייפים, לכאורה.

לפי החשדות הוא ניצל את קשריו בקהילה החרדית בניו ג´רזי, ניו יורק, פלורידה וקליפורניה, וכן במקומות אחרים בעולם כדי לשכנע משקיעים מהקהילה לרכוש או להשכיר נכסים שכאמור לא היו בבעלותו באמצעות.

פרקליטיו של אליהו וינשטיין ינסו לשחרר אותו בערבות בדיון שנקבע ליום שלישי.

ויינשטיין הופיע בפני שופטת בית-המשפט המחוזי בארה"ב, אסתר סאלאס לבוש במיטב מחלפותיו, וכשהוא אזוק ברגליו.

"הראיות נגדו חותכות וחד משמעיות", מסבירים פרשנים משפטיים.

בנוסף לויינשטיין מואשם בתרמית גם ולדימיר סיפורוב מניו יורק. הם מואשמים, בין השאר, כי השתמשו בכספי ההונאה לרכישת עבודות אמנות, תכשיטים ויודאיקה. האוסף שצבר ויינשטיין כולל בין השאר כתבי יד ועתיקות יודאיקה בשווי של יותר מ-6 מיליון דולר ואוסף תכשיטים ושעונים בשווי של כ-14 מיליון דולר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר