התביעה:

'מתנגדים לשחרור בערבות. אלי וינשטיין ינסה להימלט'

עורכי דינו של הגביר החרדי מציעים חמישה מיליון דולר תמורת שחרורו. התביעה מתנגדת נחרצות: "אנחנו חוששים מכך שוינשטיין ינסה לברוח" - כך אמרו אתמול במהלך דיון שנערך בבית-המשפט בנושא. הפרקליטים: "וינשטיין ידע על החקירה כבר לפני כמה שנים. ולמרות זאת, מעולם לא ברח" (ארה"ב)

כמעט שבוע לאחר מעצרו הדרמטי, מנסים פרקליטיו של אליהו וינשטיין לגבש את נוסחת ההסכם שתשחרר אותו למעצר בית.

אתמול נערך דיון בבית-המשפט בניו-יורק בנושא, ללא התקדמות משמעותית. עורכי דינו של הגביר החרדי הציעו 5 מיליון דולר תמורת שחרורו. עורכי הדין מבקשים לאפשר לו להיפגש איתם במהלך המעצר, ולקבל אישור על קיום תפילות במניין.

כצפוי, התביעה מתנגדת לכך נחרצות. "אנחנו חוששים מכך שוינשטיין ינסה לברוח מהמדינה", אמר זאק ינטרטר, סגן התובע המחוזי במהלך הדיון.

עורכי דינו, מנגד, טענו כי וינשטיין היה מודע במהלך השנים האחרונות לחקירה שמתגבשת מאחורי גבו, יצא את המדינה כמה פעמים וחזר אליה. "אין באמת סיכון לכך שהוא לא יתייצב למשפט", אמרו הפרקליטים. "הוא מתכוון להוכיח את חפותו בבית-המשפט".

בתום הדיון, לא נרשמה הכרעה ברורה בנושא. השופטת הודיעה כי במהלך השבוע הקרוב ייערך דיון נוסף בתנאי השחרור בערבות, אם ייצא אל הפועל.

אליהו וינשטיין נעצר בסוף-השבוע שעבר בחשד להונאת פונזי.

על-פי החשד, קורבנותיו של ויינשטיין, רובם ככולם, היו חברי הקהילה החרדית בארבע מדינות בארה"ב ובישראל, לפי אישומים שהוגשו. ויינשטיין, 35, הציג את עצמו בפני הקורבנות כמשקיע נדל"ן ומכר נכסים רבים שלמעשה לא היו בבעלותו באמצעות מסמכים שקריים ומזוייפים, לכאורה.

לפי החשדות הוא ניצל את קשריו בקהילה החרדית בניו ג´רזי, ניו יורק, פלורידה וקליפורניה, וכן במקומות אחרים בעולם כדי לשכנע משקיעים מהקהילה לרכוש או להשכיר נכסים שכאמור לא היו בבעלותו באמצעות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר