פרסום ראשון

אלי וינשטיין שוחרר למעצר בית בערבות של 10 מליון

איש העסקים החרדי, שנעצר לפני שבועות בחשד להונאת פונזי שוחרר אמש למעצר בית בערבות של עשרה מליון דולר. דמי הערבות שולמו באמצעות קרקעות ובכסף על-ידי הוריו של אלי וינשטיין, אחיו ואחיותיו. עורך דינו הביע שביעות רצון: "הוא לא ינסה להימלט". בית-המשפט הטיל שורת מגבלות (ארה"ב)

אברהם הלוי | כיכר השבת |

פרסום ראשון: איש העסקים החרדי, אלי וינשטיין שנעצר בתחילת החודש בחשד להונאת פונזי שוחרר אמש למעצר בית בערבות של עשרה מליון דולר.

דמי הערבות שולמו בקרקעות ובכסף על-ידי הוריו של אלי וינשטיין, אחיו ואחיותיו. בית המשפט הטיל על ויינשטיין מגבלות מחמירות לפיהן יוכל לעזוב את ביתו בליקווד רק לבדיקות רפואיות במידה ויהיה זקוק להן, או לפגישות עם עורכי דינו.

כמו כן נדרש וינשטיין להפקיד את דרכונו ואת דרכונם של בני משפחתו. וינשטיין ינוע רק בתחומי ניו ג´רזי.

אפרים שביט, עורך דינו של אלי וינשטיין אמר כי מרשו ידע על החקירה שהתנהלה נגדו בשנתיים האחרונות ועם זאת מעולם לא ניסה להימלט. יצויין כי ויינשטיין כבר מנסה להשתחרר מאז מעצרו המתוקשר.

על-פי החשד, קורבנותיו של ויינשטיין, רובם ככולם, היו חברי הקהילה החרדית בארבע מדינות בארה"ב ובישראל, לפי אישומים שהוגשו. ויינשטיין, 35, הציג את עצמו בפני הקורבנות כמשקיע נדל"ן ומכר נכסים רבים שלמעשה לא היו בבעלותו באמצעות מסמכים שקריים ומזוייפים, לכאורה.

לפי החשדות הוא ניצל את קשריו בקהילה החרדית בניו ג´רזי, ניו יורק, פלורידה וקליפורניה, וכן במקומות אחרים בעולם כדי לשכנע משקיעים מהקהילה לרכוש או להשכיר נכסים שכאמור לא היו בבעלותו באמצעות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר