פרצה בבכי בכנסת: "אמא מחזיקה את התמונה של ימנו ובוכה בספסל לבד!"
פעילה המלווה את משפחת זלקה פרצה בבכי מול חברי הכנסת, כשהיא מתארת את הבדידות המזעזעת של האם השכולה בבתי המשפט: "רצחו לנם את היקר שלהם, והם לבד. איך אנשים עם תפקידים, שיש להם את כל האופציה לעזור, מעלימים עין או שוכחים? אמא מחזיקה את התמונה של ימנו ובוכה בספסל לבד! אין מי שיעזור לה!" (בארץ)





