"בני הישיבות נרדפים בעוון לימוד תורה"; הראשל"צ הגר"י יוסף במתקפה חזיתית
במעמד נרגש ונעלה בישיבת 'חזון עובדיה' חגגו אמש את סיום מסכת סוכה • את המעמד פיאר בהופעתו הכבודה, נשיא הישיבה הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף, אשר בדבריו פתח במונולוג נוקב מול גזירות הגיוס: "בני הישיבות נרדפים בעוון לימוד תורה" • בהמשך שיחתו העלה הראשל"צ זכרונות מרגשים משנות דור: "אמי הרבנית ע"ה תרמה את כל חסכונותיה להקמת המקום" | תיעוד וסיקור (עולם הישיבות)





