סערה בקבינט: שרים התלוננו נגד הגבלת צה"ל בלבנון; אייל זמיר הגיב בחריפות: אתם רציתם הפסקת אש
ישיבת הקבינט האחרונה הפכה לזירת התגוששות חריפה בין שרי הממשלה לבין צמרת מערכת הביטחון. בעוד שרים דרשו להרחיב את הלחימה ולהביא לקריסת ההסכם, הרמטכ"ל אייל זמיר וראש הממשלה בנימין נתניהו הדפו את הביקורת והבהירו כי לצה"ל ישנו חופש פעולה מלא להגן על עצמו אל מול איומים מיידיים (חדשות)



