גנץ: "נעשה כל מאמץ כדי לשבש את התעצמות החמאס"

הרמטכ"ל רא"ל בני גנץ שוחח הבוקר עם מתגייסים טריים לחיל השריון והבטיח לעשות כל מאמץ לשבש את התעצמות החמאס. "השקט יישמר ואם לא נחדש את הפעילות", אמר. האשר למוכנות חיילי המילואים אמר גנץ כי "התגלו תקלות נקודתיות אבל אני חושב שבסך הכול ההיערכות הייתה טובה מאוד. בכל מקום שנמצא ליקויים נדאג לשפר" (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
הרמטכ"ל בני גנץ (צילום: פלאש 90)

"נעשה כל מאמץ לשבש את התעצמות החמאס. השקט יישמר ואם לא - נחדש את הפעילות שלנו בכל רמה שנידרש", כך מבהיר הבוקר (ראשון) הרמטכ"ל רב-אלוף בני גנץ, באשר לשקט בגבול רצועת עזה.

בעת ביקור בלשכת הגיוס לרגל גיוס נובמבר בחיל השריון, שוחח גנץ עם המתגייסים הטריים והתייחס למבצע 'עמוד ענן' ברצועת עזה.

"מבחן ההרתעה של צה"ל ייבחן על ציר הזמן ואני חושב שהיא בידינו, השגנו את יעדי המבצע", הוסיף הרמטכ"ל. "בניגוד לסבבים קודמים אין הפעם שובל של לחימה שנמשך אחרי".

רא"ל בני גנץ הוסיף ואמר כי "לפחות על פי מה שראיתי בשטח המצב חיובי ונעקוב לראות איך זה מתפתח בימים הקרובים".

באשר להיערכות ולמוכנות של כוחות המילואים במהלך המבצע, אמר הרמטכ"ל כי "התגלו תקלות נקודתיות אבל אני חושב שבסך הכול ההיערכות הייתה טובה מאוד. בכל מקום שנמצא ליקויים נדאג לשפר. נבצע תחקירים, ונלמד ממה שיש ללמוד. בשטחי הכינוס אנשים צריכים לדעת איך להתנהג".

הרמטכ"ל התייחס גם לחשש מפני התחמשות של ארגון החמאס ברקטות חדשות ואמר כי "סוגיית ההתעצמות של חמאס היא חשובה ולא חדשה. נמשיך לפעול בסוגיה זו ונעשה כל מאמץ כדי לשבש את הפעילות הזו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר