נוהל חירום

הלילה בנתב"ג: יריות אל משאית גנובה ועוצר טיסות

משאית גנובה שפרצה אל נמל התעופה בן גוריון, הצליחה להקפיץ את כל מערך האבטחה של נתב"ג ולשבש המראת מטוסים. המשאית פרצה לפנות בוקר את המחסום הראשי של נתב"ג וכמעט דרסה מאבטח. הפלסטינים שנמלטו מהמשאית ברגל, נלכדו לאחר מרדף קצר. טיסות רבות עוכבו (צבא וביטחון)

שושי מילר | כיכר השבת |
המשאית הלילה (צילום: עופר עמרם Ynet)

בעקבות משאית גנובה ובה שני פלסטינים, הופעל נוהל חירום בנתב"ג. המשאית פרצה את מחסום הכניסה לנמל התעופה בן גוריון בשעה 3:30 לפנות בוקר.

הפריצה הצליחה להקפיץ את כל מערך האבטחה של נמל התעופה, כאשר הפלסטינים פרצו את מחסום הכניסה הראשי, פרצו חסימה נוספת וכמעט דרסו מאבטח.

המאבטח ירה ארבעה כדורים לעבר גלגלי המשאית והיא נעצרה רק 200 מטרים לפני הכניסה לטרמינל 3. הפלסטינים נמלטו ברגל ונלכדו כעבור זמן קצר. הוברר כי הם תושבי ג'נין וקלקיליה.

גלגל המשאית שנוקב (צילום: עופר עמרם Ynet)

בעקבות הפעלת נוהל החירום נכון לעכשיו (9:00 בבוקר) יותר מ-10 טיסות המריאות באיחור.

כעבור כשעה מתחילת האירוע הוסר נוהל החירום והעובדים הונחו לחזור לשגרה. אך נוסעים רבים עמדו זמן ממושך בפקקי תנועה ארוכים, ובשעות הבוקר עדיין צפויים עיכובים בהמראות ובנחיתות.

מנהל נתב"ג שמואל זכאי אמר ל-YNET כי נוסעי המשאית היו פלסטינים ששהו בישראל שלא כחוק, וככל הנראה התבלבלו בכביש המהיר ונכנסו לנתב"ג.

מפרטים החקירה הראשונים עולה, כי המשאית הגיעה למקום סמוך ל-3:30, לאחר שהפלסטינים גנבו אותה ככל הנראה מהישוב בית דגן, כאמור ייתכן שהשניים טעו ונכנסו לנתב"ג ונכנסו ללחץ כאשר ראו מחסום לפניהם.

חבלן של משטרת ישראל בדק את הרכב ושלל את האפשרות כי מדובר במשאית תופת. האירוע עדיין נחקר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר