האקרים פלסטינים פרצו למחשבי משרד הביטחון

סוכנות הידיעות "רויטרס" דיווחה כי האקרים הצליחו לפרוץ למחשבים במשרד הביטחון על ידי הודעה מפוברקת מהשב"כ שהכילה קובץ זדוני. החשד: פלסטינים מאחורי התקיפה (ארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

האקרים פרצו ל-15 מחשבים במשרד הביטחון באמצעות הודעת אימייל מפוברקת מטעם השב"כ שהכילה קובץ המכיל קוד זדוני. כך מדווחת סוכנות הידיעות רויטרס.

על פי הדיווח, חברת אבטחת המידע "סקיולרט" מסרה כי בתחילת החודש נשלטו זמנית יותר מ-15 מחשבים במשרד הביטחון על ידי האקרים, כאשר אחד המחשבים שייך למנהל האזרחי האחראי על העברת הסחורות בין ישראל לגדה ולרצועה.

מנהל טכנולוגי ראשי ב"סקיולרט", אביב רף, אומר כי החשד הוא שפלסטינים הם שעומדים מאחורי מתקפת הסייבר, זאת עקב הדמיון הרב לתקיפת סייבר שהתרחשה בשנה שעברה ובוצעה משרת הנמצא בעזה.

משרד הביטחון (צילום: פלאש 90)

לעומת זאת, הפעם התקיפה בוצעה משרת הנמצא בארצות הברית. אך על פי מומחים, כתיבת הקוד דומה לתקיפה הקודמת שבוצעה מהרצועה. בישראל סירבו עד כה להגיב לידיעה.

על פי דבריו של רף, עדיין לא ברור מה עשו ההאקרים לאחר שהחדירו את הסוס הטרויאני למחשבי משרד הביטחון: "כל מה שאנחנו יודעים הוא שלפחות מחשב אחד במנהל האזרחי הותקף. אנחנו לא יודעים מה הם עשו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר