מח"ט גבעתי עופר וינטר לחייליו: אל תצאו בשירת נשים

מפקד חטיבת גבעתי, אל"מ עופר וינטר, שוחח אמש עם חייליו הדתיים לפני הופעה של להקה צבאית בה שרות גם זמרות וביקש מהם שלא לצאת גם לא בטעות באמצע ההופעה (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
מח"ט גבעתי אל"מ עופר וינטר (צילום: פלאש 90)

בשבוע שעבר סערה התקשורת בעקבות הדיווח כי מח"ט גבעתי אל"מ עופר וינטר ביטל הופעה של זמרת חילונית בשל החיילים הדתיים המשרתים בחטיבה, וינטר עצמו הכחיש וכעבור זמן מה מדווח כי הופעת הזמרת בוטלה בעקבות דרישת החיילים שהעדיפו הופעת זמר אחר.

הבוקר (שני) מפרסם "ידיעות אחרונות" ציטוטים של וינטר מאתמול, במהלך שיחות עם חיילים דתיים, לפני הופעה של הלהקה הצבאית שבתוכה שרות גם זמרות. וינטר בקש מהם שלא לעזוב את ההופעה.

על פי הפרסום, וינטר אמר לחייליו בחטיבה: "תהיה להקה צבאית, ואני אומר לכם שבנקודת הזמן הזאת אני מצפה שאף אחד לא יעזוב "בטעות" את הטריבונות. בסדר? יש כל מיני אנשים שרק מחכים לתמונה הזאת, ואנחנו חטיבה אחת. מי שקשה לו שיוריד את הראש וימתין שזה ייגמר".

וינטר הוסיף ואמר לחייליו הדתיים כשהוא מביא דוגמא מהרבנים: "זה בדיוק שיר אחד שאני לא יכול לשלוט עליו. אני מבקש מכולם, ראיתי רבנים גדולים בכל מיני אירועים וגם הם לא יוצאים חס וחלילה מהאולם, בסדר? אני מבקש סבלנות וסובלנות. שלא יהיו פדיחות".

"סבלתי מזה מספיק בשבוע האחרון. גם אשתי כבר נשבר לה לשמוע על כל השטויות האלה", הוסיף וינטר כשהתייחס לביקורת נגדו בתקשורת כי כביכול ביטל הופעה של זמרת חילונית בפני החטיבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר