הרב אביחי רונצקי מגיב לראשונה: לא העברתי מידע

הרב הצבאי לשעבר הרב רונצקי מתייחס לטענות נגדו: "בעת מבצע צוק איתן שהייתי עם החיילים בשטחי הכינוס ועודדתי את רוחם. בוודאי שלא העברתי מידע לשום גורם" (פוליטי)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הרב אביחי רונצקי (צילום: פלאש 90)

יומיים אחרי הסערה שהתעוררה סביבו, הרב הראשי הצבאי לשעבר ואיש הציונות הדתית, תא"ל הרב אביחי רונצקי, מגיב לראשונה על הטענות כי הדליף מידע צבאי ליו"ר 'הבית היהודי' וחבר הקבינט נפתלי בנט, במהלך מבצע "צוק איתן".

"אתייחס בקצרה לכותרות העיתונים שזעקו על "הדחתי ממילואים, בעקבות מסירת מידע צבאי לשר הכלכלה", פתח הרב רונצקי. "בעת מבצע צוק איתן שהייתי עם החיילים בשטחי הכינוס, שמעתי את חוויותיהם ועודדתי את רוחם. בוודאי שלא העברתי מידע לשום גורם".

לטענת הרב רונצקי, החשדות נגדו שקריים. "שירתתי במילואים אף אחרי המבצע ונכונים לי עוד ימי מילואים בסוכות. כל הסיפור מתחילתו ועד סופו הינו המצאה שמקורה במבוך פוליטי שאיני מצוי בו כלל".

החשדות נגד הרב רונצקי הגיעו משלכת שר הביטחון משה (בוגי) יעלון, שטען כי חבר הקבינט נפתלי בנט עודכן בפרטים צבאיים על ידי הרב רונצקי.

בתגובה לכך מסרו מלשכת יו"ר 'הבית היהודי' כי "ההתעקשות של השר בנט להביא לפעולת המנהרות לא הגיעה אליו מאסטרולוגים, אלא מירידה לשטח, ומפגישות חוזרות ונשנות עם גורמי ביטחון, מודיעין ומומחים שונים. הצלת חיי אדם חשובה אפילו יותר מתדרוכים פוליטיים".

"אנו מקווים כי בקרוב יפיקו את כל הלקחים סביב דחיית פעולת המנהרות והשלכותיה, והשר בנט יהיה הראשון שישמח לדון בכך. בכלל, אנו מתרשמים עמוקות מכך שרוח הלחימה שבה לפוליטיקאים מסויימים בשלהי ספטמבר", הוסיפו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר