לילה מתוח בכוכב יעקב: "חששנו ממש"

בעקבות חשש לחדירת מחבלים ליישוב כוכב יעקב, לאור פירצה שהתגלתה בגדר, עבר לילה מתוח על התושבים שהונחו להישאר בבתים. "חששנו ממש", מספר תושב (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (Nati Shohat/Flash90)

לילה מתוח עבר על תושבי היישוב כוכב יעקב שבאזור בנימין, זאת לאחר שכוחות הביטחון ערכו חיפושים נרחבים בעקבות חשש לחדירת מחבלים לאחר שהתגלתה פירצה בגדר. הכוחות ירו פצצות תאורה בכדי להאיר את השטח ולסייע לכוחות המחשפים אך לעת עתה לא נעצרו חשודים.

מיד כשכוחות הביטחון הגיעו ליישוב בניסיון לאתר את המחבלים, התושבים באזור הונחו להישאר בבתיהם עד להודעה חדשה. כוחות ימ"מ הוקפצו לאזור ואזעקות עולות ויורדות נשמעו גם ביישובים הסמוכים.

רק כעבור שעות ארוכות, הנחו כוחות הביטחון לחזור לשגרה.

רונן זכאי, אחד התושבים המתגורר ביישוב, סיפר הבוקר ל"כיכר השבת" על הלילה המתוח: "עוד לא הספקתי לעכל את הפיגועים שהתרחשו במהלך היום ופתאום נאלצתי להבין שאני נמצא בתוך זה. כלומר, בתוך הבלגן".

צפו: החיפושים של כוחות הביטחון הלילה (צילום: אייל ראובן)

"הגיעו לכאן חיילים והורו לנו להישאר בבתים בעקבות חשש לאירוע ביטחוני", הוא משחזר, "נכנסנו מהר לבתים ולא יצאנו משם עד הבוקר. חששנו ממש. לא ידענו מה לעשות".

"אנחנו מקווים שהמצב הביטחוני יהיה רגוע יותר ושלא נהיה תחת אינתיפאדה. לדעתי יש כאן בעיות בקבלת ההחלטות במדינה. לא ייתכן שיהיו כאן פיגועים מידי כמה ימים והם לא ייפסקו. צריך שכל מחבל ייהרג במקום. רק אז לא יהיו פיגועים", הוא מוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר