"ליברמן חסר ניסיון"

חמאס: הטילים על עזה היו למקומות ריקים

בכיר חמאס, מחמוד א-זהאר, התייחס לתקיפת ישראל בעזה בתחילת השבוע לאחר ירי הרקטה לעבר ישראל וטען כי שום דבר לא השתנה וכי ליברמן מתנהל כחסר ניסיון (צבא וביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

בכיר חמאס מחמוד א-זהאר התייחס היום (חמישי) לניסיון של שר הביטחון אביגדור ליברמן להציב משוואה חדשה בעימות מול חמאס ברצועת עזה, וכינה אותו "חסר ניסיון".

בדבריו לסוכנות הידיעות האיראנית "פארס", אמר א-זהאר כי ליברמן מנסה להציג את עצמו כ"מיליטריסט" ולא פחדן כקודמו בתפקיד משה יעלון, אך בפועל דבר לא השתנה. בהתייחסו למתקפה של ישראל ביום ראשון, בתגובה לירי הרקטה על שדרות, אמר: "בסיכומו של דבר שוגרו טילים על מקומות ריקים, ואילו התושבים בגבול עזה נמלטו".

כזכור, הגיבה ישראל בחריפות יחסית לירי הרקטה ותקפה כ-50 מטרות ברצועת עזה, ללא נפגעים בצד הפלסטיני מלבד צעיר אחד שנפצע קל ושלושה ילדים שלקו בחרדה.

קצין בכיר בצה"ל התייחס לתקיפה ואמר: "חמאס ספג אמש את המכה הקשה ביותר מאז צוק איתן. מדובר בתקיפה חריגה של עשרות יעדים במשך יותר משעתיים. צה"ל שינה את כללי המשחק ברצועת עזה. אין לנו כוונה להשלים עם המצב, אבל כן יש לנו כוונה לטפל בכל סוגי התשתיות". על האפשרות שהחמאס יגיב לתקיפה אמר הקצין: "אנחנו מוכנים גם לפעולות אחרות אם השקט יופר".

דובר צה"ל מסר בהודעתו, כי ירי הרקטה אל שדרות "מהווה איום על ביטחון אזרחי ישראל ופגיעה בריבונותה של מדינת ישראל. ארגון הטרור חמאס הוא הריבון ברצועת עזה והוא שיישא באחריות לכל אירוע טרור המבוצע ממנה", הוסיף דובר צה"ל.

ברצועת עזה דווח כי אחד היעדים שהותקפו במתקפה היה מוצב של מנגנון הביטחון הלאומי השייך לחמאס, כמו כן דווח על תקיפת מוצבים של הג'יאהד האיסלאמי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר