עת מלחמה?

נערכים: ילדי ישראל יקבלו מסכה חדשה - "ממתק"

האם בצמרת הביטחונית יודעים משהו שכולנו לא יודעים ולכן החליט למהר ולחלק מחדש את ערכות המגן? רשמית, אומרים לנו שאין קשר בין הדברים, והחלוקה מתוכננת כבר מזה שנתיים. החידוש הוא ב"ממתק": ערכת מגן חדשנית ומיוחדת בשם "ממתק" תסופק לילדים עד גיל 8. בפנים: הפרטים - בפרסום ראשון (צבא)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

איש עדיין איננו יודע אם ישראל והאיראנים יתעמתו. בוודאי לא מתי זה יקרה. אבל במערכת הביטחון הישראלית החליטו שחלוקת ערכות המגן לכלל אזרחי ישראל, תתחדש בחודש הבא.

האם בצמרת הביטחונית יודעים משהו שכולנו לא יודעים ולכן החליט למהר ולחלק מחדש את ערכות המגן? רשמית, אומרים לנו שאין קשר בין הדברים, והחלוקה מתוכננת כבר מזה שנתיים. החידוש הוא ב"ממתק".

לראשונה תחלק חברה אזרחית, "דואר ישראל", את ערכות המגן במבצע החלוקה הגדול שיחל בפברואר. האזרחים יוכלו לבחור אם להגיע לאחד מסניפי הדואר או להזמין נציג של החברה לבית. ערכת מגן חדשנית בשם "ממתק" תסופק לילדים עד גיל 8.

מינהלת ערכות המגן בפיקוד העורף תפתח בפברואר 2010 במבצע מקיף בו יחולקו ערכות מגן לכלל תושבי המדינה. בניגוד לשנים עברו, חלוקת ערכות המגן לא תתבצע ישירות על ידי פיקוד העורף, אלא דרך החברה שזכתה במכרז שערך הפיקוד.

את ערכות המגן החדשות יוכלו האזרחים לאסוף בשני אופנים: הדרך הראשונה, היא לגשת לאחד מסניפי דואר ישראל, ולקבל בחינם את הערכה החדשה. הדרך השנייה, שתנוסה לראשונה במדינת ישראל, היא להזמין נציג של חברת דואר ישראל הביתה, בעלות של 25 ש"ח לכל המשפחה. הנציג ימדוד ביחד עם המשפחה את הערכות, וישאיר ערכות תואמות למידות בני המשפחה לפי מספר הנפשות בבית.

אל"מ יוסי סגיב, ראש מנהלת ערכות המגן בפיקוד העורף, חש סיפוק משינוי האופן בו יחולקו הערכות לאזרחים: "זאת לא תפיסה של רק לחלק, זאת תפיסה של שירות לאזרח", מסביר אל"מ סגיב. "אזרח שמקבל ערכה הביתה זה לא סתם משלוח ששמים והולכים, אלא יש פה מעטפת. הוא מקבל שירות מדידה, מתאימים לו את הערכה. אנחנו שמים את האזרח במרכז".

מי שירוויחו במיוחד מערכות המגן החדשות הם ילדים עד גיל 8, שיזכו לקבל ערכת מגן חדשה הקרויה "ממתק", שמחולקת בפעם הראשונה מאז ומעולם.

ל-"ממתק" משקף רחב מאוד, וחיבור למוצץ ובקבוק שמותאם במיוחד לעוללים.

בנוסף, ל"ממתק" מפוח שעובד על מערכת לחץ, ומאפשר לשהות עם המסכה 60 שעות ללא החלפת סוללה (בניגוד למסכות גומי רגילות, שאיתן ניתן לשהות שלוש שעות בלבד ללא החלפה).

"אנחנו היחידים בעולם שמייצרים ערכות מגן לילדים, וערכות המגן לילדים אותן אנחנו מייצרים הן היחידות בעולם שמספקות הגנה מיטבית לקהל היעד הזה", מסכם אל"מ סגיב. נותר רק לקוות שלא נזכה לחוות את טיב השימוש בהן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר