וכעת הוידאו

כשאלה בידו איים הנהג: "אשבור לך את העצמות"

במינהל האזרחי התפתלו, ניסו להכחיש, אבל כעת מגיע הוידאו ומתעד את האלימות בה נקט בשבוע שעבר נהג המשאית שהוביל את הכלים שהחרימו פקחי המינהל בביתר עילית, כנגד אזרח שהעז להעיר לו על צורת נסיעתו. "זבל. אני אשבור לך את כל העצמות" איים הנהג כשהוא מחזיר בידו אלת ענק. וידאו ותמונות (בארץ)

ניצן ארליך | כיכר השבת |

במינהל האזרחי התפתלו, ניסו להכחיש, אבל כעת מגיע הוידאו ומראה חלק מהאלימות אותה נקט בשבוע נהג המשאית מטעם המינהל האזרחי, כנגד אזרחים בעיר ביתר עילית.

בוידאו, אותו אנו חושפים הערב, נראה נהג המשאית כשהוא מניף אלה גדולה כנגד אזרח שהעז להעיר לו על אופן נסיעתו. מאוחר יותר הוא אף איים עלו "אני אשבור לך את כל העצמות".

בסרטון גם נראה המאבטח בשער הישוב, כשהוא מדווח על פציעתו של התושב בידי הנהג, שלאחר שהכה אותו בפניו, ושבר את משקפיו.

כזכור, אותם העימותים בין המתיישבים לפקחי הבנייה האחראים על יישום ההקפאה הגיעו לשיא חדש בסוף השבוע שעבר, לאחר שלעיר הגיעו פקחים של המנהל האזרחי, מלווים בשוטרים. אז גם פרץ העימות בין אלחנן - תושב העיר, לבין לנהג המשאית.

"הוא ביקש ממני לזוז עם הרכב, הלכתי לכיוון הרכב, נכנסתי אליו והנהג אפילו לא הסתכל במראה, נסע לאחור והוא כלל לא חיכה שאני אזוז עם הרכב והמשיך בנסיעה", סיפר אלחנן. "ביציאה מהעיר היה מגע עין ביננו, הערתי לו על צורת הנהיגה שלו ועל כך שהוא פגע בתמרורים בעיר. הנהג אמר לי כשהוא נמצא בתוך הרכב - "תעוף פה, תסתלק מפה חתיכת זבל".

אלחנן היה מחוץ לרכב והעיר לנהג: "אני לא אלך מפה. לא אני זבל, אלא אתה. "ואז, אותו נהג, שעובד מטעם המנהל האזרחי, ירד מהמשאית, הוציא מהחלק האחורי שלה מוט ברזל, התקרב למרחק אפס אליי ואמר לי - 'אני אראה לך מי הזבל', כשהיד שלו מונפת עם המוט, ואז נתן לי סטירה עם היד בפנים, שבר לי את המשקפיים. לאחר מכן נכנס למשאית שלו ונסע". לאחר האירוע הגיש אלחנן תלונה במשטרה.

תגובת אנשי המנהל האזרחי: "הנושא מוכר והוא ייבדק ויתוחקר במקביל לחקירה המשטרתית". התגובה הקפואה בעידן ההקפאה, לא רק שאיחנה לוקחת אחריות על מעשי העובד, אלא שהיא גם מתחמקת מלקיחת אחריות ומהסקת מסקנות: "לא מדובר בעובד ישיר שלנו, אלא בשכיר שנשכר באמצעות חברה נפרדת".

חה"כ ד"ר מיכאל בן ארי אומר ל'כיכר השבת' בתגובה, כי פנה במכתב דחוף למתאם הפעולות בשטחים, האלוף איתן דנגוט, ודרש ממנו לנתק לאלתר כל קשר של המינהל האזרחי, עם החברה מטעמה פעל הנהג האלים.

"לא די בזה שאתם מבקשים לאכוף צווים אנטי דמוקרטיים וגזענים, הרי שכעת מסתבר, שבשם "פעולות האכיפה" מתרחשות פעולות אלימות ומעשי בריונות, כנגד ציבור אזרחי מדינת ישראל, דבר אותו אני רואה בחומרה רבה" כתב חה"כ בן ארי במכתבו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר