הנתונים נחשפים

בשנה החולפת: שב"כ סיכל 560 פיגועים משמעותיים

נדב ארגמן חשף, כי השב"כ סיכל במהלך השנה החולפת למעלה מ-560 פיגועים משמעותיים, בהם 10 פיגועי התאבדות, 4 פיגועי חטיפה ולמעלה מ-300 פיגועי ירי (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: דובר צה"ל. וידאו: דוברות שב"כ)

ראש השב"כ חשף היום (שני) את נתוני הסיכול לשנה הלועזית שחלפה, 2019. לדברי נדב ארגמן, "סיכלנו במהלכה למעלה מ-560 פיגועים משמעותיים, בהם 10 פיגועי התאבדות, 4 פיגועי חטיפה ולמעלה מ-300 פיגועי ירי".

את הדברים אמר במהלך טקס שנערך במטה השב"כ, במסגרתו העניקו את פרסי ראש הממשלה למבצעים פורצי דרך. בטקס זכו שישה מבצעים פורצי דרך וחולקו תעודות הוקרה לעובדות ולעובדים שלקחו חלק בהובלתם.

נדב ארגמן הוסיף, "סיכולים אלה התאפשרו בזכות כל אחת ואחד מעובדי השירות. בזכות ההשקעה, הנחישות, ההתמדה, המקצועיות והיצירתיות המאפיינים את העשייה שלכם, שלנו".

"מתוך כלל העשייה, מכלל ההישגים, היינו צריכים לבחור את אלה הראויים לציון מיוחד. והבחירה לא הייתה קלה. העשייה המיוחדת עליה אתם זוכים בהוקרה היום, לא הייתה יכולה לקרות, ללא הנחישות והשאיפה למצוינות הטבועות בכם".

הוא הוסיף, "המצוינות מכילה בתוכה גם מרכיב של חדשנות ויצירתיות. היכולת ליצור יש מאין, לחשוב מחוץ לגבולות המוכר, להאמין ברעיון, גם אם הוא נראה מטורף בהתחלה, ולא להרפות נוכח הקשיים שמערימה הדרך. גם במבחן הזה עמדתם בהצלחה, והוכחתם לכולנו שהשמים הם הגבול".

דברי ראש הממשלה (צילום: דוברות שב"כ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר באירוע: "הדבר החשוב ביותר הוא קודם כל החיים עצמם ואחר כך איכות החיים. אתם דואגים לשני הדברים גם יחד - הצלת חיים במאות מקרים. מאות ישראלים הרוגים, אולי יותר, ניצלו בזכות הפעילות שלכם".

"איכות החיים זאת תחושת הביטחון שמוקרנת מעבר לשאלה המידית של מי נפגע, ובהצלת החיים אתם מייצרים גם תחושת ביטחון, שזה לא דבר מובן מאליו במדינה שלנו".

עוד הוסיף נתניהו: "בסוף היעד הגדול זה להתגבר על האיום האיראני - שהוא גם איום קונבנציונאלי, גם איום גרעיני וגם איום של טרור - להתגבר עליו כפי שהתגברנו על האיום הגדול של הפן-ערביזם. אנחנו יכולים לעשות זאת, הוכחנו זאת".

"הנחישות שלנו להיאבק על עתידנו ולמגר את אויבינו חייבת להיות הרבה יותר חזקה משלהם. עלו והצליחו, תודה רבה לכם, לכולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר