בשיחה עם 'כיכר'

תלמיד הישיבה משחזר: כך הכנעתי את המחבל

אחד מבחורי הישיבה שנפצע מוקדם יותר היום שחזר בריאיון לכתב 'כיכר השבת' את מה שקרה "הוא תפס לי בחליפה וניסיתי להפיל אותו. נאבקתי איתו על הרצפה" סיפר (ביטחון)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
זירת הפיגוע היום בצהריים (צילום: חיים גולדברג כיכר השבת)

אחרי שמוקדם יותר היום (שני) שני תלמידי ישיבת 'חברון' נפצעו בפיגוע דקירה בסמוך לתחנה המרכזית בירושלים, משחזר אחד מהם, ישראל נבון, בשיחה עם 'כיכר השבת' את הרגעים הדרמטיים.

"היינו בחנות ופתאום נכנס המחבל. המחבל ביקש מאחת המוכרות לקנות שתיה ושום דבר לא היה נראה לנו חריג" סיפר. "ואז פתאום המחבל שלף סכין והתחיל לדקור אותי" שחזר ישראל.

בהמשך, סיפר נבון על הנס הגדול "שניה אחרי, המחבל תפס לי בחליפה, וניסיתי להפיל אותו. אחרי שהוא נפל נאבקתי איתו על הרצפה, ואז שמעתי יריות (של כוחות הביטחון) - אחריהם הוא שחרר אותי".

הבחור סיכם ואמר כי מדובר במזל - "היו שם עוד אנשים, מזל שהוא בחר דווקא לדקור אותי - אני יכולתי להיאבק בו".

הרופא שמטפל בשני הפצועים, מספר ל'כיכר' כי שני הפצועים יוכלו להתפלל כרגיל עד ליום כיפור, והבחורים נמצאים במצב טוב יחסית.

כזכור, מוקדם יותר היום מחבל קטין, בגיל 17, תושב הרשות הפלסטינית, דקר שני בחורי ישיבה, בגילאי 20, בחנות 'ליאור עדיקא' ברחוב יפו, ופצע אותם באורח בינוני.

חובשים ופרמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה חשו לזירה והעניקו לפצועים טיפול ראשוני. בהמשך פונו הפצועים לבית החולים שערי צדק בירושלים. הם שוהים ביחידת הטראומה במרכז הרפואי. מצבם יציב. הם בהכרה מלאה וסובלים מפציעות בפלג גוף העליון.

המחבל נוטרל בידי לוחמות מג"ב שהבחינו באירוע. בהמשך עצרו כוחות הביטחון שני חשודים בזירה, בחשד שסייעו למחבל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר