במפקדת צבא ארה"ב

גנץ במסר לאיראן: "עלינו לדאוג שלאיראן לעולם לא תהיה מטריה גרעינית״

שר הביטחון בני גנץ במסר לאיראן מטייסת המתדלקים של סנטקום בטמפה ארה"ב: ״אנחנו ממשיכים להרחיב את שיתופי הפעולה מול התוקפנות האיראנית" (צבא וביטחון)

(צילום: U.S. Central Command, Sgt. John Onuoha)

שר הביטחון בני גנץ סיים אמש (חמישי) ביקור ראשון של שר ביטחון ישראלי במפקדת סנטקום בטמפה, פלורידה.

שר הביטחון התקבל על ידי מפקד סנטקום הגנרל מייקל קורילה, וקיים מפגש עם מטה סנטקום. עוד קיים שר הביטחון סיור בחמ"ל המרכזי, וביקר בטייסת מתדלקי ה- Kc-135.

במסגרת הביקור נידונו שיתופי הפעולה המבצעיים בהתקפה ובהגנה באזור, מול האיומים ובראשם התוקפנות האיראנית. בין השאר דובר על הגברת האימונים ושיתופי הפעולה בים, באוויר, ביבשה, בסייבר ובמודיעין.

שר הביטחון בני גנץ הודה לגנרל קורילה, על שיתוף הפעולה האסטרטגי שהוא קריטי לביטחון העולם, האזור ולישראל.

מדברי שר הביטחון במסגרת הביקור בטייסת המתדלקים: "אני מבקש להודות לגנרל קורילה על האירוח. שיתוף הפעולה של ישראל עם סנטקום ומדינות האזור הוא גיים צ'יינג'ר ביכולת לשמור על הביטחון, היציבות והשלום במזרח התיכון, בייחוד מול איראן ושלוחיה. אנחנו נמשיך להעמיק את שיתוף הפעולה, להרחיב את הפעולות הנדרשות בכדי לפגוע בשלוחי איראן, ולדאוג שלאיראן לעולם לא יהיה נשק גרעיני. כולנו מבינים את הצורך לדאוג שלאיראן לעולם לא תהיה מטריה גרעינית שתחתיה היא ושלוחיה יפיצו טרור ויאיימו על העולם והמזרח התיכון. זה יהיה גם המסר שאעביר בביקור בוושינגטון ובפגישתי עם היועץ לביטחון לאומי ג'ייק סאליבן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר