הפיגוע במחסום

גירסת הנהג שהסגיר את עצמו: "לקחתי טרמפ ממודיעין"

הנהג שהסיע את המחבל לעבר מחסום שועפאט שם ביצע את פיגוע הירי, הסגיר את עצמו וטוען בחקירה כי לא ידע על כוונותיו של המחבל, אותו לקח טראמפ סמוך לעיר מודיעין (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הנהג שהסיע את המחבל למחסום שועפאט, שם פתח בירי ורצח את הלוחמת שהייתה מוצבת במחסום ופצע את המאבטח באורח אנוש, הסגיר את עצמו במהלך הלילה לידי כוחות הביטחון.

ל'כיכר השבת' נודע כי המחבל, שהסגיר את עצמו שעות אחרי הפיגוע, טען בחקירתו כי כלל לא ידע על מטרת המחבל, ולא היה מודע לכוונתו לפגע.

בחקירה המשותפת של המשטרה והשב"כ טען הנהג, כי אסף טרמפ סמוך לעיר מודיעין, והסיע אותו לעבר הכניסה למחנה הפליטים שועפאט, בלי לדעת כי הוא מסיע מחבל שעומד להוציא לאור פיגוע קטלני.

מהחקירה עולה כי כאשר הגיעו למחסום, שלף המחבל נשק והחל לירות לעבר הלוחמים והמאבטחים המוצבים במקום, רצח לוחמת ופצע מאבטח.

המחבל ירה 7 כדורים לעבר אנשי הביטחון עד אשר נתקל במעצור בנשק - ונמלט מהזירה. הנהג כאמור הסגיר את עצמו, והסריקות אחר המחבל נמשכות.

בנוסף, במהלך הלילה עצרו השוטרים שני ערבים נוספים, גם הם - כמו הנהג, תושבי מזרח ירושלים, בחשד שסייעו למחבל לבצע את הפיגוע. הם הועברו לחקירת שב"כ.

בשעה זו כוחות גדולים של משטרת מחוז ירושלים ומג"ב, בשילוב יחידות משטרתיות מיוחדת, שב"כ וכוחות צה"ל, ממשיכים לפעול במצוד אחר המחבל, תוך ביצוע סריקות נרחבות ומגוון רחב של פעולות ופעילות ללכידתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר