האחראית לפיגועים בימים האחרונים

ברשתות החברתיות חסמו את קבוצת הטרור 'גוב האריות'

בכמה רשתות חברתיות חסמו את קבוצת הטרור 'גוב האריות' שביצעה כמה פיגועים בימים האחרונים | גורמים ישראליים אישרו: אנחנו פנינו (ביטחון)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: גוב האריות)

ברשותות החברתיות טיקטוק, פייסבוק ואינסטגרם חסמו את החשבונות של קבוצת הטרור משכם ״גוב האריות״, בהם גוב האריות הפיצו מסרים, סרטוני פיגועים שביצעו ותעמולה, גורמים ישראליים מאשרים כי החסימה בוצעה לבקשת ישראל.

‏עם זאת, רשת הטלגרם טרם נענתה לפנייה ישראל והחשבון של גוב האריות שם פעיל ומשמש אותם כבמה מרכזית של הארגון.

"גוב האריות", זהו השם שקבוצת מחבלים חמושים בשכם בחרה לעצמה. הם מובילים את גל הטרור הנוכחי, ולקחו אחריות על מספר פיגועים רצחניים, כמו זה של אתמול בשומרון בו נפל החייל עידו ברוך ז"ל.

מלבד לקיחת האחריות, הם מפרסמים עשרות סרטונים המתעדים את פעילות הטרור שלהם כשהם רעולי פנים, לובשים מדים שחורים וקושרים לרוביהם סרטים אדומים.

ארגון הטרור "גוב האריות" שצץ בחודשים האחרונים בשכם מונה כמה עשרות בודדות של חמושים, רובם צעירים בשנות העשרים לחייהם. הם פועלים באופן רשמי בשטח רק מספר חודשים בודדים, אבל כבר הצליחו להוציא לפועל מספר פיגועים.

במערכת הביטחון מעריכים שחברי הארגון מנסים להוציא פיגוע ירי בכל יממה - אך לא תמיד מצליחים. בקרב הפלסטינים הם הפכו לטרנד החם, ודרך זה הם מנסים לחמם את השטח. כל חברי ארגון הטרור מצולמים רק כשהם רעולי הפנים. מוקד הכוח של "גוב האריות" הוא מרכז שכם, שם הם החלו לצעוד בחודשים האחרונים, בעיקר בתהלוכות לוויה.

אחד האירועים המשמעותיים שעשתה הקבוצה, והוא גם מטריד את מערכת הבטחון - שהם החלו להתעמת עם מנגנוני הביטחון הפלסטיניים, מה שגורם לאיבוד שליטה במקומות מסוימים בשכם וג'נין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר