מערכות ההגנה הופעלו

דיווחים בסוריה: ישראל תקפה בדמשק; 2 חיילים נהרגו, שדה התעופה הבינלאומי הושבת

לראשונה מאז השבעת ממשלת נתניהו החדשה, כלי תקשורת בסוריה מדווחים על תקיפה של חיל האוויר הישראלי בדמשק • שדה התעופה הבינלאומי של העיר הושבת וניזוק בצורה קשה, שניים מאנשי צבא סוריה נהרגו ושניים נוספים נפצעו (חדשות ביטחון, צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
תקיפה בסוריה. אילוסטרציה (צילום: ערבי)

שדה התעופה הבינלאומי בדמשק הותקף הלילה (בין ראשון לשני) בידי כלי טיס צבאיים. בסוריה שייכו את התקיפה לחיל האוויר הישראלי. בנוסף אזורים בדרום העיר הותקפו גם כן.

שני אנשי צבא בסוריה נהרגו בעקבות ההפצצות ושני בני אדם נוספים נפצעו בדרגות שונות. כמו כן שדה התעופה הבינלאומי של העיר הושבת ויצא מכלל שימוש. בנוסף נגרמו לשדה התעופה נזקים.

זוהי התקיפה הראשונה המיוחסת לישראל מאז כינון הממשלה החדשה בראשות נתניהו. התקיפה לפי הדיווחים בוצעה מכיוון צפון מזרח אדם כינרת.

הפעם האחרונה שבה הושבת שדה התעופה בדמשק הייתה לפני מספר חודשים, בחודש יוני, אז הושבת השדה למשך שבועיים - גם אז בעקבות מתקפה שיוחסה לישראל בכלי התקשורת המקומיים.

התקיפות בדמשק המיוחסות לישראל מתבצעות בתדירות די גבוהה. לפני שבועיים דווח גם כן על פיצוצים באזור העיר דמשק - פיצוצים שהובילו אף להפעלת מערכות ההגנה בעיר.

המתקפה לפני שבועיים יועדה לפגיעה במיליציות הקשורות לאיראן. בסוריה דיווחו כי התקיפה בוצעה נגד מחסני נשק של ארגון הטרור חיזבאללה, וכי שניים מאנשי הארגון נהרגו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר