דמויות חשודות

התצפיתנים זיהו דמויות חשודות והוקפצו לזירה - את מי הם ראו שם?

העיר החרדית הממוקמת בקו התפר של הקו הירוק ומוקפת כפרים ערבים חלקם עוינים, סובלת מחדירות חוזרות ונשנות של פלסטינים שחוצים את הגדר בקלות בלתי נסבלת. הלילה זה הסתיים אחרת. כך זה נראה (חדשות)

איצלה כץ | כיכר השבת |
פלסטיני חוצה את הגדר למודיעין עילית (צילום: בן חנניה)

יחידת התצפיתנים של ארגון 'השומרים' במודיעין עילית, רגילה לראות כמעט מידי לילה דמויות חשודות הנעות על גדר ההפרדה המבדיל בין העיר החרדית בת למעלה מ-80,000 תושבים לבין הכפרים הסובבים את העיר - חלקם מוגדרים עוינים ומסוכנים.

מודיעין עילית ממוקמת למעשה על התפר של הקו הירוק ומיקומה מחייב גדר הפרדה חזק ומסיבי, אולם תושבי הכפרים כבר למדו את נקודות התורפה של הגדר וכך מנסים כמעט מידי לילה לחדור לעיר ולפרוץ לבתים. ארגון 'השומרים' בעיר החליט להילחם בתופעה ולמגר אותה, וכך תצפיתני הארגון מזהים מידי לילה את אותם פורצים ומבריחים אותם. בחלק מהמקרים הם אף גורמים למעצרם של הפלסטינים.

פלסטינים חוצים את הגדר לתוך העיר מודיעין עילית (בן חנניה)

באחד מהמקרים הצליחו מתנדבי הארגון לתעד אב פלסטיני 'מאמן' את שני ילדיו תוך שהוא מראה להם כיצד יש להשליך אבנים. האב נראה בבירור מדריך את ילדיו לגדול למחבלים לתפארת.

פלסטיני מאמן את ילדיו לזרוק אבנים (בן חנניה)

אולם הלילה, נכונה למתנדבי הארגון שהוקפצו על ידי התצפיתן התורן - הפתעה. תצפיתן הארגון זיהה שתי דמויות חשודות נעות לאורך הגדר והזעיק את מתנדבי הארגון שלא בוששו לבוא לזירה עם נשקים שלופים. בהגיעם לזירה, גילו המתנדבים להפתעתם, כי מדובר בסך הכל בשתי בחורות סמינר שחיפשו מקום שקט כדי לשוחח.

המתנדבים הרגיעו את הבחורות המפוחדות עד עמקי נשמתן והרחיקו אותן מהגדר תוך שהם מסבירים להם על הסכנה בהימצאות באזור התפר שבין העיר לבין הכפרים הערבים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר