נתניהו על גלנט: 'מבין את גודל אכזבתו'

ראש-הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר בישיבת הממשלה למינויו של האלוף בני גנץ לרמטכ"ל הבא של צה"ל, וגם נפרד ממי שהיה אמור להיות רמטכ"ל, יואב גלנט: אני יודע שהוא חווה חוויות לא פשוטות בחודשים האחרונים, ואני גם מבין את גודל אכזבתו. זה טבעי, זה אנושי (חדשות, צבא וביטחון)

מנחם כץ | כיכר השבת |
נתניהו, היום (פלאש 90)

ראש-הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר בישיבת הממשלה למינויו של האלוף בני גנץ לרמטכ"ל הבא של צה"ל. "יציבותו של צה"ל היא תמיד חשובה, אבל היא חשובה שבעתיים בעת הזאת של זעזועים עמוקים באזורינו. צה"ל זקוק ליציבות. ועל כן החלטתי בסוף השבוע בעצה אחת עם שר הביטחון, להכריע בדבר מינוי הרמטכ"ל הבא".

נתניהו התייחס לגלנט. "אני מבקש להביע הערכה לאלוף יואב גלנט, מפקד ולוחם מוכשר, עתיר ניסיון שתרם רבות לביטחון המדינה. אני יודע שהוא חווה חוויות לא פשוטות בחודשים האחרונים, ואני גם מבין את גודל אכזבתו. זה טבעי, זה אנושי. אך בנסיבות שנוצרו חובתי כראש ממשלה לקבל החלטות ברורות כדי שיסירו את עננת אי הוודאות לגבי הפיקוד העליון של צה"ל.

"ולכן יודיע היום שר הביטחון לממשלה על כוונתנו המשותפת למנות את האלוף בני גנץ לרמטכ"ל ה- 20 של צה"ל".

על כישוריו של גנץ, אמר נתניהו: האלוף בני גנץ עשה את כל המסלול שמכשיר אותו להיות המפקד הבא של צבא הגנה לישראל, לרבות כששימש לאחרונה סגן הרמטכ"ל. הוא מפקד מנוסה, הוא קצין מצטיין ויש לו כל התכונות וכל הניסיון הנדרש להיות רמטכ"ל מעולה לצבא ההגנה לישראל. אני מבקש בהזדמנות הזאת גם להביע הערכה אישית עמוקה לאלופים יאיר נווה וגדי אייזנקוט, שגם מועמדותם נשקלה לתפקיד הרמטכ"ל.

"אני חייב לציין ששניהם הביעו ברוח חברית הסכמה מלאה לשרת תחת הרמטכ"ל המיועד בני גנץ. אני מאמין שנראה רמטכ"ל, מטכ"ל מגובשים שיפעלו יחד כצוות אחד בשיתוף פעולה מלא. זה חשוב לצה"ל וזה חשוב למדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות