בין הזמנים

חמישה תלמידי ישיבה נעצרו לאחר שחצו את הגבול למצרים

תקרית בגבול ישראל מצרים: חמישה תלמידי ישיבה שטיילו בסמוך לאילת, חצו בטעות את הגבול למצרים ונעצרו על ידי שוטרים מצריים. המדובר באזור נחל גשרון - 20 קילומטרים צפונית לאילת. בצה"ל פתחו במגעים עם המצרים לשחרורם. המדובר בתלמידי ישיבה מירושלים (אקטואליה, צבא וביטחון)

יוסי וייס | כיכר השבת |

חמישה תלמידי ישיבה מירושלים נעצרו הערב על ידי שוטרים מצריים, לאחר שחצו בטעות את הגבול למצרים, בעת שטיילו באזור, כך הותר בשעה האחרונה לפרסום.

על פי הפרטים הידועים כעת, טיילו החמישה באזור נחל גשרון, 20 קילומטרים צפונית לאילת, שם תעו ובדרכם, וככל הנראה בהיעדר סימון ראוי לגבול, חדרו לאזור המצרי, שם נעצרו על ידי שוטרים מצריים שהבחינו בהם. המדובר בחמישה תלמידי ישיבת יד אהרון מירושלים.

מייד עם ההודעה מהשלטונות המצריים על מעצרם, פתחו נציגי צה"ל במגעים לשחרורם, וכעבור שעות ספורות הם שוחררו במעבר טאבה.

יש להזכיר, כי מטיילים ישראלים שחצו בעבר את הגבול, הוחזקו במעצר ונחקרו מספר ימים, תוך סבל רב, כך במקרה דנן, בו ישוחררו תלמידי הישיבה עוד היום, מדובר בהישג ניכר.

הגבול המדובר, מוגדר כידוע כ"גבול שלום", וככזה נעדר סימון גבול ראוי, מה שמוביל לתקריות מעין אלו, בהן מטיילים חוצים את הגבול בתום לב.

יש לציין, כי בחודשים האחרונים החלה העבודה על בניית גדר גבול גבוהה הכוללת מכשול, וזאת בכדי למנוע את המשך מערכת ההברחות המסועפת המתנהלת לאורך מאות הקילומטרים של גבול ישראל מצרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר