תרגיל בצה"ל: פיגוע טרור רב-נפגעים במערת המכפלה

חטיבת יהודה של אוגדת יהודה ושומרון ערכה תרגיל רחב-היקף המדמה פיגוע רב-נפגעים במערת המכפלה. התרגיל נעשה במסגרת השתלמות של כלל המפקדים וצוותי הרפואה. על-פי הדיווח הגורמים המבצעיים בחנו את המענה הרפואי בתרחישים שונים של אירועי טרור בגזרה, בין היתר גם באירוע טרור רב נפגעים במערת המכפלה או ב"ציר המתפללים" שבחברון וכמו כן בתרחיש של ירי על אוטובוס הנוסע בצירים בגזרה

ב. ניסני | כיכר השבת |

0חטיבת יהודה של אוגדת יהודה ושומרון ערכה תרגיל רחב-היקף המדמה פיגוע רב-נפגעים במערת המכפלה. התרגיל נעשה במסגרת השתלמות של כלל המפקדים וצוותי הרפואה.

תרגיל האר"ן הנוכחי נחשב לגדול ביותר שנערך בחטיבה זה שנים, מדווחים באתר צה"ל, במהלכו השתתף מספר רב של כוחות ומדמים אזרחיים. במרכז ההשתלמות עמד הצורך לביצוע יישור קו מקצועי בתחום האר"ן, הן במישור הרפואי והן במישור האג"מי, בין אוכלוסיית המפקדים בשטח לבין גורמי הרפואה הצבאיים והאזרחים הפועלים בגזרת חטמ"ר יהודה.

ההשתלמות עסקה בנוסף גם בחיבור והצגת היכולות בין גורמי ההתיישבות לגורמים הצבאיים בחטמ"ר יהודה בתחום הטיפול באירועים מהסוג הזה. ההשתלמות הגיעה לשיאה בביצוע תרגיל חטיבתי שדימה בשטח אירוע רב נפגעים ואפשרויות הטיפול בנפגעים בו.

על-פי הדיווח הגורמים המבצעיים בחנו את המענה הרפואי בתרחישים שונים של אירועי טרור בגזרה, בין היתר גם באירוע טרור רב נפגעים במערת המכפלה או ב"ציר המתפללים" שבחברון וכמו כן בתרחיש של ירי על אוטובוס הנוסע בצירים בגזרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות