המשבר בלנדר הסתיים: הסטודנטים עוברים ללמוד תחת אונו

תקופה ארוכה של משברים, עימותים ואי וודאות עברו על הסטודנטים החרדים במכון לנדר, זאת בעקבות הקשיים הכלכליים. כעת נראה כי הסטודנטים מגיעים אל המנוחה - יעברו ללמוד תחת הקמפוס החרדי של הקריה האקדמית אונו (לימודים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
בניין הקריה האקדמית אונו בירושלים (צילום: Lyulyev Danny ברישיון CC)

חודשים של מאבק עיקש בין הסטודנטים החרדים ושאינם לבין הנהלת מרכז האקדמי ירושלים 'מכון לנדר', בעקבות קשיים כלכליים, הגיעו אל סיומם. שופט בית המשפט המחוזי בירושלים, דוד מינץ, החליט בימים האחרונים על העברת השליטה במכון לידי המרכז האקדמי אונו.

בהחלטתו כתב השופט מינץ: "קשה עד בלתי אפשרי לתאר כיצד אשה חרדית אם ל-3 ילדים, העובדת למחיית משפחתה בשעות הבוקר, תקטט רגליה לאריאל בשעות הצהריים והערב מספר פעמים בשבוע".

החלטתו של השופט, תמנע לכאורה את פיטורי מאות עובדי ההנהלה ומרצים. כמו כן, במידה והחלטתו הקודמת להורות על פירוק הייתה מתממשת, הנזק הכלכלי היה כבד והיה משפיע על כיסם של הסטודנטים, החלטתו זו מנע את הפגיעה הכלכלית.

טוביה ברוקנר, דובר הסטודנטים במכון לנדר, אמר: "אין ספק כי החלטת השופט היינה אבן דרך בחיזוק השילוב של אוכלוסיות בישראל בכלל, ובחיזוק האקדמיה בירושלים בפרט".

עקיבא חופי, יו"ר אגודת הסטודנטים בקריה האקדמית אונו, מסר בתגובה: "אגודת הסטודנטים מקדמת בברכה את הצטרפותם של מאות סטודנטים חרדים נוספים ללימודים בקריה האקדמית אונו, ומברכת אותם בהצלחה רבה בהמשך לימודיהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר