הכניסה להייטק

בת סמינר? מקצוע מבוקש ופרנסה טובה בתכלית!

לימודים לתואר מבוקש ומתגמל עם ליווי תורני מוקפד | שפע פעילויות חברתיות באווירה חרדית • סמינר תכלית-סמינר לבנות ללימודי הנדסה מבית מכללת עזריאלי להנדסה ירושלים- מציג את התואר בהנדסת תוכנה (לימודים )

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בשנים האחרונות ניכר ביקוש הולך וגובר בקרב צעירות במגזר החרדי ללימודי הנדסה והייטק ברמה אקדמית גבוהה מתוך רצון להקים בית של תורה לצד רווחה כלכלית. הבנות הצעירות מעוניינות לרכוש מקצוע מבוקש בשוק העבודה, אשר יביא להכנסה גבוהה ומתגמלת, וכך יזכו לתורה וגדולה במקום אחד.

סמינר תכלית פועל למעלה מעשור על מנת לתת את המענה הטוב והמתאים ביותר, מתוך היכרות עמוקה עם העולם החרדי ועם צרכיו הייחודיים. בתכנית הלימודים לתואר ראשון בהנדסת תוכנה B.Sc. בסמינר תכלית ניתן למצוא לצד רמה אקדמית ומקצועית גבוהה מאוד, גם ליווי צמוד ותמיכה אישית לכל הלומדות, הכוללים שיעורי עזר, ייעוץ חינוכי, מלגות ומענה אישי לכל פניה ופניה.

לפרטים - כנסו >>

להיות מהנדסת תוכנה

לימודי התואר הראשון בהנדסת תוכנה נמשכים 4 שנים, ובסיומם מקבלות הבוגרות תואר מהנדסת B.Sc. מבית מכללת עזריאלי להנדסה ירושלים. תואר זה מבוקש מאוד בשוק התעסוקה בישראל: היצע המשרות בתחום רחב ומגוון, תפקידים רבים בתחום ההייטק פתוחים בפני הבוגרות, והמשכורות, אפילו בתחילת הדרך, גבוהות מאוד ביחס לממוצע בשוק בישראל. אפיקי הקידום המקצועי הרבים, והגמישות התעסוקתית מאפשרים לנשים להגשים את עצמן, אך חשוב מכך - להקים בית נאמן ולהיות נשות משפחה ואימהות מסורות.

הלובי בסמינר תכלית (באדיבות המצלם)

נשמע מעניין? השאירי פרטים כאן ונחזור אלייך עם כל הפרטים >>

הרב ברוך הלפגוט מנכ"ל סמינר תכלית מרחיב: "לימודי התואר בהנדסת תוכנה מאתגרים ודורשים יכולת גבוהה והשקעה רבה מצד הסטודנטיות. הצוות שלנו מגויס כולו על מנת לסייע לסטודנטיות שלנו לצלוח את אתגרי הלמידה ולהגיע לסיום התואר. חשוב לי לציין כי 97% מהסטודנטיות שהתחילו אצלנו את מסלול הלימודים מסיימות בהצלחה ומקבלות את התואר הנכסף, כך שבמקרה הזה ההשקעה, גם שלנו, וגם של הסטודנטיות- בהחלט משתלמת! בנוסף, אנו עמלים רבות לסייע בתהליך ההשמה של בוגרות התואר בתכלית, ולעזור להן למצוא משרות שיענו על כישוריהן ועל השקפתן התורנית. מעל 90% מהבוגרות של סמינר תכלית כבר השתלבו במשרות מובילות בתעשיית ההייטק ונהנות מעבודה מלאת סיפוק לצד משכורות גבוהות מאוד."

גב' נחמה קאהן מנהלת אדמיניסטרטיבית בסמינר תכלית מציינת כי בסמינר תכלית קיימת מעטפת הוליסטית שמלווה את הסטודנטיות לאורך כל התהליך. המעטפת כוללת בין היתר מערך מלגות מורחב, שיעורי עזר, מרכז למידה ותגבורים. כל זאת כדי לאפשר לסטודנטיות לסיים את התואר בהצלחה. בסמינר תכלית ניתן למצוא במקביל לתכנית הלימודים האקדמית גם סדנאות ייחודיות להשתלבות בעולם התעסוקה תוך שמירה על הזהות התורנית החרדית זאת כחלק מהמעטפת הניתנת ללומדות. בנוסף, בסמינר תכלית מקיימים גם לימודי מכינה או קורסי הכנה - לאלה שאינן נדרשות למכינה.

כיתות הלימוד בסמינר תכלית (באדיבות המצלם)

תואר אקדמי עם מעטפת תורנית

בבחירת מקום לימודים, חשובה לא פחות מהתואר עצמו, האווירה החברתית והרמה התורנית המותאמת למגזר החרדי. גב' שרית שחור המנהלת התורנית של סמינר תכלית מספרת על המענה התורני הניתן לסטודנטיות בסמינר תכלית: "הלימודים בסמינר תכלית מתקיימים באווירה חרדית מוקפדת. למעשה, מבחינה זו, תכלית מהווה המשך לכל סמינר חרדי ממנו מגיעות הבנות בתוספת התאמות ייחודיות ודגשים מותאמים לאופי הלימודים ולהמשך השתלבותן במקומות עבודה במקצועות ההייטק. במערכת השעות שלנו משולבים שיעורי השקפה, הלכה והבית היהודי שמועברים ע"י צוות רבנים מהשורה הראשונה במגזר החרדי. גם שפע הפעילויות החברתיות שאנו מקיימים בתכלית ברמה גבוהה מאד תורמים רבות לאווירה המיוחדת בקמפוס: "הסטודנטיות הלומדות מעידות בעצמן שהאווירה התורנית והחברתית, והקשר החם שנוצר בין הבנות מוסיפים לחוויית הלמידה, והופכים אותה למהנה אף יותר".

כחלק מהמעטפת התורנית ומהליווי האישי, עומדות לרשות הלומדות בסמינר תכלית גם מחנכות כיתה לשנים א'-ב', יועצת חינוכית , מגוון שיעורי עזר ותגבורים לסטודנטיות.

מעוניינת להבטיח לך עתיד כמהנדסת תוכנה?

קמפוס סמינר תכלית שוכן במבנה רחב ידיים וחדיש, במיקום מרכזי שהוא עמק הסיליקון של ההיי-טק הירושלמי בהר חוצבים. לרשות הסטודנטיות עומדים חדרי לימוד מרווחים המאובזרים במיטב הציוד כדי להבטיח חווית למידה מיטבית.

לקבלת מידע נוסף ולהרשמה, אתם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון: 9763*

או השאירו פרטיכם כאן>> ואנו נחזור אליכם בהקדם

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר